Helena Kalivodová
Helena Kalivodová je ředitelkou společnosti Questima, která se specializuje na oceňování stavebních prací a je poradenskou, konzultační a vzdělávací společností v oblasti cen stavebních prací používající propracované moderní metody a techniky, které v kombinaci s odbornými znalostmi umožňují zabezpečit vysokou úroveň služeb pro klienty.
Další autoři
Mgr. Aleš Šustr
Aleš Šustr od roku 1997 působí v daňové správě.Od počátku se zabývá problematikou daňového procesu.
Od roku 2002 působil jako vedoucí oddělení metodiky správy daní na Finančním ředitelství v Plzni, kde se zabýval komplexní problematikou daňového procesu včetně daňové kontroly a výkonu rozhodnutí.
Aleš Šustr je v současnosti ředitelem odboru právního a daňového procesu Generálního finančního ředitelství, a také členem expertní skupiny MF pro přípravu daňového řádu.
Aleš Šustr se věnuje rovněž přednáškové činnosti. Podílí se na celorepublikového vzdělávání ÚFO (územních finančních orgánů), orgánů územní samosprávy, celních orgánů i komerčních subjektů.
Publikuje články z oblasti daňového procesu v odborných periodikách, např. v Poradci, DHK a Právním rádci. Je autorem naší publikace Nový daňový řád 2011. Dále je spoluautorem publikace Průvodce novým daňovým řádem.
Vladimír Kvaš
Vladimír Kvaš je výkonný ředitel společnosti G2 server, jednoho z největších poskytovatelů cloudů ve střední Evropě.Vladimír je již 12 let zapáleným propagátorem cloudu. Zároveň však poukazuje na to, že cloud není vhodný pro každou firmu, ale pouze pro tu, kde to dává smysl. Jeho objektivní a analytický pohled na věc pomáhá mnoha firmám v otázce nasazení cloudu.
Mgr. Martina Hejduková
Martina Hejduková prošla obchodními a manažerskými pozicemi v nadnárodních i českých společnostech, dlouhodobě vedla obchodní týmy s celorepublikovou působností: Kiss 98 FM, Ringier, HBO a UPS, byla generální ředitelkou společnosti Albatros. Jako zkušená lektorka se specializuje na trénink prodejních dovedností, management prodejních týmů, komunikaci a typologii klienta i prodejce. Díky zkušenostem v oblasti reklamy přednáší i marketingové dovednosti.