Helena Kalivodová

Helena Kalivodová je ředitelkou společnosti Questima, která se specializuje na oceňování stavebních prací a je poradenskou, konzultační a vzdělávací společností v oblasti cen stavebních prací používající propracované moderní metody a techniky, které v kombinaci s odbornými znalostmi umožňují zabezpečit vysokou úroveň služeb pro klienty.

Další autoři

Mgr. Marie Procházková

působí jako archivářka a metodička spisové služby ve Státním oblastním archivu v Praze.

Ing. Lukáš Berger

RNDr. Jiří Lošťák, Ph.D.

Franšízingu se věnuje od roku 1998. V roce 2004 otevřel svoji poradenskou kancelář v Olomouci. V témže roce se stal řádným členem České asociace franšízingu a od roku 2006 je členem Správní rady ČAF. Poskytuje služby v oblasti poradenství v celé České a Slovenské republice.Vystudoval Přírodovědeckou fakultu UP Olomouc (Matematika-Fyzika, Výpočetní technika), kde získal v roce 1989 doktorát. Je absolventem Českého institutu pro marketing (CIMA). Studoval Brno Business School PF VUT Brno (MBA Nottingham Trend University) a v roce 2018 dokončil doktorandské studium na VŠB - TU Ostrava obor Podniková ekonomie a management.

Patrik Veselík

Radek Baloun

Radek Baloun aktuálně pracuje ve společnosti Asseco Central Europe, a. s. Má bohaté zkušenosti získané během 30 let v různých pozicích ve veřejné správě i v ICT sektoru. Dříve zastával pozici tajemníka Magistrátu Hradec Králové. Věnuje se inovacím ve veřejné správě, které jsou realizovány prostřednictvím moderních informačních technologií. Je zapojen do řady aktivit a projektů, které podporují rozvoj českého eGovernmentu, včetně portálu občana a katalogu služeb. Také dlouhodobě působí v rámci ICTU. Radek Baloun je častým řečníkem na konferencích týkajících se tématu eGovernment.

Mgr. Dominika Bělonožníková

Mgr. Dominika Bělonožníková je grafická designérka a lektorka. Své znalosti v oblasti grafického designu předává na vzdělávacích akcích. Grafický nástroj Canva využívá ve své práci každý den. Má smysl pro detail, a právě díky tomu dokáže svým klientům předat informace tak, aby byli schopní svojí kreativitu využít v grafickém zpracování.