Ing. Bc. Michal Sklenář
Michal Sklenář je v současnosti ředitelem odboru kontroly na Ministerstvu pro místní rozvoj a externí pedagog na Vyšší odborné škole v Praze.
V minulosti pracoval na pozici vedoucího Oddělení kontroly v Úřadu vlády České republiky, v soukromém sektoru na pozici Senior konzultanta
v oblasti EU fondů a v Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy na pozici garanta kontrol a zástupce vedoucího oddělení.
Další autoři
Ing. David Mejsnar
David Mejsnar je certifikovaný daňový poradce a ve své praxi se soustředí zejména na zdanění právnických osob a transakční poradenství.Je specialistou na svěřenské fondy a přeměny společností.
František Frýdl
František Frýdl, lektor s mnohaletou působností na pozici senior konzultanta a vedoucího projektů patří k nejzkušenějším pracovníkům společnosti Asseco Solutions.Za dobu svého působení má na svém kontě vedení projektů, implementace systému Helios Orange, údržbu systému, péči o zákazníky i podporu partnerské sítě. V místě svého předchozího působení zastával pozici správce IS Helios Orange, dokáže proto na problematiku velmi dobře pohlížet i očima zákazníka.
JUDr. Petra Adámková, Ph.D.
JUDr. Petra Adámková, Ph.D., je právnička a lektorka zabývající se stavebním právem. Zároveň je členkou zkušební komise ČKAIT.Již od roku 2013 vede vzdělávací akce pro členy ČKAIT tematicky zaměřené na povolování staveb, nové smluvní vztahy ve výstavbě a nový občanský zákoník.
Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková
Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť.
V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.