Ing. Drahuše Šefčíková

Drahuše Šefčíková je školní inspektorka České školní inspekce Plzeňského inspektorátu.

Další autoři

Ing. Petr Fanta, Ph.D.

Petr Fanta je absolventem Vysoké školy ekonomické.Od mládí se vyznačoval zvídavostí a leností. Zvídavost ho přivedla k cestování, psychologii, filozofii, hudbě, filmu, biologii, chemii, geografii nebo kvantové mechanice. Snaží se nacházet stále nová a neobvyklá řešení, aby si ušetřil práci. Po zkušenostech z různých oborů působí od roku 2006 úspěšně jako nezávislý expert a evaluátor. Schopnost myslet mimo běžné hranice a relativně široký rozhled mu umožňují uplatňovat nová či analogická řešení i z jiných oborů.

Jan Rambousek

Ing. Olga Vaňková

Ing. Olga Vaňková působí ve Státním úřadu inspekce práce, OIP hl. m. Prahy. Věnuje se především povinnostem provozovatelů (vlastníků, uživatelů) plynových zařízení.

Ing. Michal Krátký

Michal Krátký má dlouholetou praxi v oblasti vozových parků. Dvanáct let působil ve funkci fleet managera u značek Toyota, Fiat / Alfa Romeo a Nissan.Nyní se soustředí na oblast obchodu a marketingu ve společnosti AZ Mobility s.r.o., která se již šestým rokem zabývá kompletní problematikou vozových parků.

Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková

Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť. V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.

Jakub Choutka

Jakub Choutka se event managementu věnuje od roku 1995. Jeho agentura realizuje nejnáročnější eventy v ČR a akce, které má s jeho týmem pod produkčním vedením, získávají česká i zahraniční ocenění. V květnu 2016 byl v rámci Czech Event Awards oceněn titulem Event manažer roku.Má zkušenosti s realizací velkých eventů v USA, VB, Indonésii, Austrálii, SAE, Brazílii, Mexiku a Rusku.