Ing. Milan Hampl

Absolvent stavební fakulty ČVUT - obor automatizované systémy řízení.

Od roku 1994 působil jako technický ředitel ve společnostech Cadsoft s.r.o. Techniserv s.r.o a jako konzultant ve společnosti ÚRS Praha, a.s. Od r. 1997 je společníkem ve skupině firem nesoucích značku IKA (Inženýrská KAncelář). Od r. 2002 je společnost IKA DATA, kde působí jako ředitel a jednatel, obchodním partnerem největšího světového producenta software pro FM a správu infrastruktury, americké společnosti ARCHIBUS se sídlem v Bostonu. Firma je aktivní v oborech souvisejících s FM a inteligentními budovami, má za sebou několik význačných projektů, od roku 2006 získala implementace CAFM v ČSOB celkem 3x cenu Projekt roku a v roce 2009 byl zvolen Osobností roku v soutěži o FM Awards. V roce 1999 spoluorganizoval založení české pobočky asociace IFMA CZ, od roku 2015 je prezidentem IFMA CZ.

Další autoři

Ing. Lumír Pektor

Ing.Lumír Pektor je dlouholetý poradce, certifikovaný auditor kvality a lektor v oblasti systému managementu kvality, který získává zkušenosti při spolupráci s organizacemi zaměřenými na výrobu a poskytování služeb při zapracování aktualizovaných požadavků ČSN EN ISO 9001:2016.

Mgr. Michal Vrajík

Michal Vrajík se jako advokát zaměřuje převážně na pracovní právo. Před založením vlastní advokátní kanceláře v roce 2016 pracoval v předních českých advokátních kancelářích Dvořák Hager & Partners (2009 – 2014) a Randl Partners (2014 – 2016). Od roku 2023 je doporučeným advokátem pro oblast pracovního práva mezinárodní publikací Chambers Partners. Zároveň působí hned v několika profesních sdruženích jako CzELA, AKV či Česká advokátní komora. Kromě poskytování právních služeb se věnuje také přednáškové a publikační činnosti.

Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková

Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť. V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.

Ing. Marie Hajšmanová

je dlouholetou soudní znalkyní v oboru mezd a účetnictví a mzdovou auditorkou s garancí IES. Je vyhledávanou lektorkou na problematiku daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti, odměňování v podnikatelské sféře, náhrad mezd a cestovních náhrad. Využívá nejen teoretických znalostí právních předpisů v oblasti pracovního práva a daně z příjmů, ale i praktických zkušeností z práce mzdové účetní, metodičky Finančního ředitelství v Plzni a asistentky daňového poradce a auditora.

Mgr. Vít Holubec

Vít Holubec pracuje jako zástupce vedoucího oddělení koordinace sociálního zabezpečení na Ministerstvu práce a sociálních věcí ČR.Vít Holubec pracuje jako zástupce vedoucího oddělení koordinace sociálního zabezpečení na Ministerstvu práce a sociálních věcí ČR. V oblasti sociálního zabezpečení cizinců a migrujících osob působí od roku 2004, v letech 2007-2010 byl vyslán jako národní expert při Evropské komisi do Bruselu. Je odborníkem na právo EU v oblasti koordinace sociálního zabezpečení a dvoustranné smlouvy o sociálním zabezpečení sjednávané mezi ČR a dalšími zeměmi. Publikoval v odborných periodicích Bulletin komory daňových poradců, Národní pojištění, Práce a sociální politika.

Mgr. Lukáš Krejčí

Lukáš Krejčí nastoupil po absolvování Právnické fakulty Masarykovy univerzity do společnosti ŠKODA AUTO jako právník v oblasti řízení lidských zdrojů.Zde se od počátku zaměřoval na problematiku pracovního práva, a to především v oblastech vysílání zaměstnanců, manažerská personalistika, agenturní zaměstnávání a v neposlední řadě i problematika tarifních vztahů, a to na úrovni nadnárodní společnosti. V posledních několika letech vede tým, který má na starosti sociální dialog ve ŠKODA AUTO, tj. nejenom samotné kolektivní vyjednávání, ale mezinárodní spolupráci v této oblasti a dále společné personální projekty zaměstnavatele a odborů (Master Vendor koncept v oblasti agenturního zaměstnávání, nasazení časového konta u výrobních zaměstnanců, organizace práce v atypických směnných systémech apod.).