Ing. Miroslav Brotánek
Jednatel společnosti BTK Praha s. r. o. Je zkušený lektor, který se zabývá revizní činností tlakových a plynových rozvodů a kotlů, provozováním kotelen a výměníkových stanic v obytných a nebytových objektech i poradenskou činností v energetice.
Produkty související s autorem
Další autoři
Ing. Daniel Bubenko
Daniel Bubenko se zabývá problematikou úspor energie, energetické náročnosti budov, obnovitelných a environmentálně šetrných zdrojů energie, energetického využití odpadů a energetické bezpečnosti.Podílel se na zpracování řady energetických auditů, územních energetických koncepcí, studií a podnikatelských záměrů v oblasti obnovitelných zdrojů energie. Je zapsán do Seznamu energetických specialistů.
Ing. Petr Dostál
Petr Dostál působí jako poradce při zavádění systémů bezpečnosti práce a požární ochrany v rámci ISO 9001, OHSAS 18001.Úspěšně zastupuje společnosti při jednání s kontrolními orgány, jakými jsou státní požární dozor, státní úřad inspekce práce či hygienické stanice. Vlastní autorizaci k nakládání s nebezpečnými chemickými látkami. Je autorem populárního softwarového programu Bezpečnost a ochrana zdraví při práci, e-Seminářů a příspěvků do časopisu Statutární zástupce firmy.
Doc. Ing. Václav Kupilík, CSc.
Lektor je pedagogem na stavební fakultě 49 let, kde vyučuje Požární bezpečnost staveb a související projekty. Je soudním znalcem pro požární bezpečnost staveb a poruchy a rekonstrukce všech staveb, dále autorizovaným inženýrem pro pozemní stavby a požární bezpečnost staveb.Je členem prezidia Profesní komory požární ochrany (zaměření vzdělávání), členem autorizační komise ČKAIT pro specializaci požární bezpečnost staveb a předseda hodnotící komise pro certifikaci požární bezpečnosti u ČSJ.
Mgr. Martina Hejduková
Martina Hejduková prošla obchodními a manažerskými pozicemi v nadnárodních i českých společnostech, dlouhodobě vedla obchodní týmy s celorepublikovou působností: Kiss 98 FM, Ringier, HBO a UPS, byla generální ředitelkou společnosti Albatros. Jako zkušená lektorka se specializuje na trénink prodejních dovedností, management prodejních týmů, komunikaci a typologii klienta i prodejce. Díky zkušenostem v oblasti reklamy přednáší i marketingové dovednosti.