Ing. Miroslav Brotánek
Jednatel společnosti BTK Praha s. r. o. Je zkušený lektor, který se zabývá revizní činností tlakových a plynových rozvodů a kotlů, provozováním kotelen a výměníkových stanic v obytných a nebytových objektech i poradenskou činností v energetice.
Produkty související s autorem
Další autoři
PhDr. Irena Hajzlerová
Irena Hajzlerová působí jako ředitelka a archivní inspektorka Státního okresního archivu Karviná.Je autorkou vyhledávané publikace Spisová služba ve školské praxi. Nově začala spolupracovat na aktualizacích publikace Archivnictví a spisová služba ve veřejném sektoru Nakladatelství Forum. Mezi její další publikační počiny patří naučná kniha Karviná. Věnuje se také lektorství v oblasti spisové služby a archivnictví, a to zejména v oblasti státní správy, samosprávy a školských institucí.
Ing. Filip Kalina
Pracuje jako přípravář ve společnosti Metrostav, kde je také členem pracovní skupiny, jejímž cílem je zlepšovat podmínky pro rozvoj BIM v ČR. Účastní se i konferencí v Německu a Rakousku, kde je BIM o krok dál. Díky tomu má možnost pružně reagovat na všechny novinky v tomto rychle se měnícím odvětví.
Mgr. Lukáš Mokrý
Autor knihy Softwarové právo.Advokátní kancelář Jansa, Mokrý, Otevřel & partneři s.r.o.
Mgr. et Mgr. Jitka Škarohlídová
Mgr. et Mgr. Jitka Škarohlídová je lektorka vzdělávacích programů v centru prevence a koordinátorka Specializovaného studia pro školní metodiky prevence. Podílí se na přípravě preventivních programů a pracuje jako speciální pedagog v mateřské škole.
Ing. Iveta Uhrová
Iveta Uhrová je profesionálnym konzultantom, lektorom a koučom - odborníkom v oblasti efektívneho riadenia firiem, procesov a ľudí.Má 15 ročnú prax v oblasti personálneho manažmentu, z toho viac ako 10 rokov pôsobila na manažérskych pozíciách. Zodpovedala za personálnu stratégiu a politiku, plán personálnych nákladov, systémy a nástroje personálneho riadenia, rozvoj a vzdelávanie manažérov i zamestnancov a spracovanie zamestnaneckých záležitostí.
Iveta Uhrová pôsobí od roku 2007 ako lektor a konzultant v spoločnosti, ktorej misiou je podporovať efektivitu a rozvoj firiem a ich zamestnancov. Zameriava sa na projekty, ktoré podporujú budovanie výkonovo orientovanej firemnej kultúry, optimalizáciu procesov a výkonnosť personálnych systémov a nástrojov. V roku 2007 úspešne absolvovala akreditovaný kurz Systemický manažment a koučovanie a získala osvedčenie kouča s celoštátnou platnosťou.
Martin Potužák
Vede v Ipsosu tým měření kvality služeb a customer experience (CEM).Od roku 2004 se specializuje na průzkumy metodou mystery shoppingu a na aplikaci navazujících opatření. Za svou více než desetiletou praxi získal zkušenosti s projekty v různých oborech od bankovnictví, pojišťoven přes automotive, energetiku až po retail.