Ing. Pavel Sehnal
Majitel společnosti Anylopex plus s.r.o. a projektový manažer divizí AG Grant, AG Energy a AG Projekt.
Věnuje se přípravě žádostí o dotace z programu OPŽP, OPPIK, SZIF i z programu IROP. Zároveň také administruje výběrová řízení.
Produkty související s autorem
Další autoři
PhDr. Irena Hajzlerová
Irena Hajzlerová působí jako ředitelka a archivní inspektorka Státního okresního archivu Karviná.Je autorkou vyhledávané publikace Spisová služba ve školské praxi. Nově začala spolupracovat na aktualizacích publikace Archivnictví a spisová služba ve veřejném sektoru Nakladatelství Forum. Mezi její další publikační počiny patří naučná kniha Karviná. Věnuje se také lektorství v oblasti spisové služby a archivnictví, a to zejména v oblasti státní správy, samosprávy a školských institucí.
Ing. Věra Klosová
Věra Klosová je konzultantka, lektorka a koučka v NTI – consulting, s.r.o. Má 20 let lektorských zkušeností, více než 1000 tréninkových dnů a více než 200 hodin individuálního a týmového koučinku.V současné době působí jako trenérka v oblasti rozvoje manažerských dovedností, především pro střední a nižší stupeň řízení. Soustředí se zejména na komunikační dovednosti, osobnostní typologii lidí, týmovou práci a celkový osobní rozvoj. Koučuje manažerské týmy v oblasti komunikace a strategie týmů.
Mgr. Veronika Trakalová
Metodička Intrastatu v oddělení datové podpory zahraničního obchodu Českého statistického úřadu.
Mgr. et Mgr. Kateřina Dufková
Kateřina Dufková, právnička, od roku 2017 působí na Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy, nejdříve na odboru právním a správním, nyní jako vedoucí oddělení podpory pracovníků v regionálním školství, kde se zaměřuje na kvalifikaci pedagogických pracovníků, jejich profesní přípravu a další vzdělávání.
Mgr. Martin Matušek
Mgr. Martin Matušek je psycholog a krizový intervent, který se dlouhodobě věnuje rozvoji psychologického bezpečí na pracovišti a týmové spolupráci. Jeho práce stojí na přesvědčení, že pracovnímu výkonu a inovacím se daří tam, kde se lidé cítí v bezpečí, mohou být sami sebou, otevřeně mluvit a dělat chyby bez obav z postihu.
Spolupracuje s vedením organizací i celými týmy na nastavování kultury důvěry, respektu a otevřené komunikace. Pomáhá vytvářet prostředí, ve kterém se zaměstnanci cítí slyšeni, respektováni a motivováni přinášet nové myšlenky, které posouvají tým i organizaci dál. Jeho cílem je podporovat zdravé pracovní vztahy, přirozené vedení a prostředí, kde se spojuje lidskost, profesionalita a smysl společné práce.
Vojtěch Untermüller
Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.