Ing. Petr Šulc

Petr Šulc vystudoval vodní hospodářství na Fakultě stavební ČVUT a specializoval se na oblast ochrany životního prostředí.

Je výkonným ředitelem společnosti sfe consulting s.r.o. a Svazu průmyslu druhotných surovin ČR. Již řadu let působí jako poradce pro firemní ekologii. Zabývá se zejména problematikou odpadového hospodářství, ale i další ekologickou agendou. Získal cenné odborné i manažerské zkušenosti v oblasti technické ochrany životního prostředí, včetně problematiky krizového řízení. Díky svému působení ve veřejné správě zná rozhodovací procesy orgánů veřejné správy a dovede efektivně komunikovat se správními úřady.

Další autoři

Ing. Daniel Totušek, MBA

Daniel Totušek pracuje ve společnosti ALSENTA s.r.o.Velkou část své předchozí profesní dráhy prožil ve firmě KOMPASS Czech Republic, s.r.o. Posledních 10 let se věnuje službám pro nákup.

Jiřina Srnková

Accounting Team Leader, PKF APOGEO Accounting, s.r.o. Jiřina nastoupila do skupiny PKF APOGEO v dubnu 2019 na pozici Senior Accountant. Od října roku 2019 postoupila na pozici Accouting Team Leader. Její tým se zabývá se účtování klientů dle ČÚS a specializuje se na účtování bank a finančních institucí. Dále řeší ad hoc zakázky pro nové klienty.

Robert Mládek

Robert Mládek se narodil v Čechách a vyrostl v USA, kde vystudoval finance a účetnictví na University of San Francisco.Pracoval jako auditor (KPMG) a kontrolor (Waller, Williams & Co).  Od roku 1994 žije trvale v České republice, kde se věnuje především poradenské činnosti.

Mgr. Bc. Lucie Obrovská, Ph.D.

Lektorka je právnička Kanceláře veřejného ochránce práv, soustředí se na oblast diskriminace a problematiku školské legislativy, publikuje v oblasti antidiskriminačního práva, školské legislativy a dějin práva, věnuje se vzdělávání pedagogů a ředitelů škol.

PhDr. Radomír Ševčík

Radomír Ševčík po absolvování oboru archivnictví na Filosofické fakultě Masarykovy univerzity působil v oblasti archivnictví a spisové služby.V současnosti je zástupcem ředitelky Moravského zemského archivu v Brně a vedoucím oddělení předarchivní péče, prezentace a ochrany archiválií. Působí především v oblasti předarchivní péče, spisové služby a  kontrolní činnosti, a to jak u původců veřejnoprávních, tak i soukromoprávních. Řadu let se zabývá lektorskou činností a je autorem odborných článků věnujících se problematice předarchivní péče a spisové služby.

Radek Baloun

Radek Baloun aktuálně pracuje ve společnosti Asseco Central Europe, a. s. Má bohaté zkušenosti získané během 30 let v různých pozicích ve veřejné správě i v ICT sektoru. Dříve zastával pozici tajemníka Magistrátu Hradec Králové. Věnuje se inovacím ve veřejné správě, které jsou realizovány prostřednictvím moderních informačních technologií. Je zapojen do řady aktivit a projektů, které podporují rozvoj českého eGovernmentu, včetně portálu občana a katalogu služeb. Také dlouhodobě působí v rámci ICTU. Radek Baloun je častým řečníkem na konferencích týkajících se tématu eGovernment.