Ing. Stanislav Zelenka, Ph.D.

Stanislav Zelenka se zabývá problematikou fleet managementu již více než čtrnáct let.

Nejprve v dodavatelské sféře, následně jako ekonomický redaktor a poradce. Jeho hlavním zaměření je komplexní ekonomika vozového parku.

V roce 2008 založil Českou Asociaci Fleet Managementu a do roku 2017 působil jako její president. V roce 2012 založil společnost AUTOauction Group, ve které dodnes působí jako její výkonný ředitel. Společnost se specializuje na prodej firemních vozidel formou elektronických aukcí.

Stanislav vystudoval Provozně ekonomickou fakultu na České zemědělské univerzitě, obor Ekonomika a management a následně Dopravní fakultu na ČVUT, obor Inženýrská informatika v dopravě a spojích.

Další autoři

Ing. David Mejsnar

David Mejsnar je certifikovaný daňový poradce a ve své praxi se soustředí zejména na zdanění právnických osob a transakční poradenství.Je specialistou na svěřenské fondy a přeměny společností.

PhDr. Zora Syslová, Ph.D.

Zora Syslová pracovala jako učitelka mateřské školy a od roku 1992 do roku 2009 jako ředitelka mateřské školy v Brně.Nyní působí jako odborná asistentka na katedře primární pedagogiky PdF MU v Brně, kde je garantem oboru učitelství pro mateřské školy. Je dlouholetou členkou řídicího týmu Projektu podpory zdraví v mateřské škole, lektoruje pro vzdělávací střediska v celé České republice a přispívá do většiny časopisů s předškolní tematikou. Rovněž je členkou výboru Asociace předškolní výchovy, rady Asociace profese učitelství a Národní rady Unie školských asociací ČR – CZESHA.

Ing. et Ing. Bc. Jaroslav Vehrle

V současné době Jaroslav Vehrle působí jako konzultant v oblastech podnikové ekonomiky a managementu se zaměřením na řízení logistiky, řízení zásob a optimalizaci skladového hospodářství.Specializuje se na ekonomické zákonitosti v praxi, hledání systematiky fungování, racionalizaci a neustálé zlepšování procesů u významných českých i zahraničních klientů. Kromě jiné je i manažerem logistiky ve strojírenském podniku a spolupodílí se na projektech s vizí na 5 let.

Ing. Zdeněk Fildán

Zdeněk Fildán, lektor kurzů legislativy životního prostředí a podnikové ekologie, je jednatelem firmy ENVI GROUP s.r.o., která se zabývá poradenskými službami a vydavatelskou činností v oblasti průmyslové a podnikové ekologie.Působí v řadě firem jako externí podnikový ekolog a odborný poradce při zabezpečení souladu podniků s legislativními požadavky a při zavádění systémů řízení podle ISO 14001. Mezi stěžejní projekty, které Zdeněk Fildán řídí, patří tvorba a vydávání odborných publikací pro oblast podnikové ekologie. Publikace se zaměřují na všechny hlavní oblasti průmyslové ekologie: chemické látky a přípravky, prevence závažných havárií, chemické látky a přípravky na pracovištích, odpadové hospodářství, využívání a ochrana vod, problematika obalů, ochrana ovzduší, integrovaná prevence, integrovaný registr znečišťování a další oblasti.

Veronika Fáberová

Veronika Fáberová je uznávanou odbornicí v oboru ochrany měkkých cílů a veřejných prostranství, prevence kriminality a krizového řízení s více než 30letou praxí. Věnuje se poradenství a praktickému vzdělávání dospělých především v oblasti ochrany měkkých cílů proti agresivním jedincům i útočníkům s různou motivací. Absolvovala řadu odborných kurzů v oblasti vzdělávání dospělých na CIPD UK, marketing na London Business School UK, získala auditorskou kvalifikaci u LRQA UK a prošla dlouhou řadou odborných bezpečnostních kurzů v UK i jinde v zahraničí. Patří mezi zkušené, profesionální a oblíbené lektorky. Je autorkou řady vzdělávacích i rekvalifikačních programů a studijních příruček.

Mikuláš Němec

Je marketingový specialista na onlinovou reklamu a eventový manažer. Za svou pestrou kariéru v oblasti B2B, B2C a eventového marketingu má zkušenosti jak s nadnárodními giganty obchodního světa, tak se zaměřením na menší místní podnikySvé zkušenosti získal díky letitým spojením například se značkami jako jsou Samsung, eBay, Let It Roll, Monster, Johnson & Johnson, v agenturách Mustard a Aqua Digital a spoluprací s aktuálními klienty, se kterými je v kontaktu na denní bázi. Mimo prodejní a brandawareness kampaně se zaměřuje na komunikaci s fanoušky, influencerů a pořádání velkých hudebních akcí po ČR.