Mgr. Bc. Jan Hebnar, MBA
Jan Hebnar, bývalý obchodní diplomat působící v Pekingu v letech 2009 až 2012, vystudoval právo a mezinárodní vztahy na Masarykově univerzitě v Brně a MBA na Peking University. Zabývá se Asií, asijskou ekonomikou, společností a kulturou, přednáší na vysokých školách v ČR a Šanghaji interkulturní management, strategický management a mezinárodní vyjednávání. Je členem dozorčí rady European Chamber in China a šéfredaktorem komunitního občasníku o podnikání v Číně Šanghaj Plus, vydávaného Generálním konzulátem České republiky v Šanghaji. V současné době vede konzultační a obchodní společnost SINOVIA, která se obchodem s Čínou zabývá.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mgr. Maroš Sovák
Maroš Sovák je specialista na veřejné zakázky, který v současné době působí v advokátní kanceláři KROUPAHELÁN. V rámci své praxe se zabývá zejména soutěžním, správním, pracovním, občanským a evropským právem. Několik let působil na Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, kde se stal ředitelem právního odboru a také zastával pozici vedoucího oddělení metodické podpory a kontroly veřejných zakázek.
doc. Ing. Kamila Cábová, Ph.D.
Kamila Cábová se zaměřuje na požární zatížení, návrh požárních scénářů, modelování požáru a navrhování konstrukcí při požáru. Vede odborné školení pro ČKAIT a působí na vysoké škole ČVUT.
Bc. Pavel Prouza
Pavel Prouza v současnosti působí ve funkci Account Director v digital agentuře Brandz Friendz, specializované na sociální sítě.Má za sebou 10 let praxe v oblasti Media Professionals na vedoucích pozicích, specializuje se na nové trendy v oblasti hi-tech a online marketingu. Své zkušenosti uplatňuje také při navrhování konceptů komunikace a aplikací pro Facebook.
Mgr. Ing. Martin Števko
Specialista na IT právo, advokátní kancelář Jansa, Mokrý, Otevřel & partneři s.r.o.
Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.
Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.