Jan Kotala

Jednatel společnosti EKP Advisory. Je členem sekce správy daní a sekce daně z přidané hodnoty Komory daňových poradců ČR. Specializací Jana Kotaly jsou zejména daňové spory a daň z přidané hodnoty. Jan Kotala vystudoval Vysokou školu ekonomickou a již během studií pracoval v reklamní agentuře na ekonomické pozici. Po studiích působil v předních poradenských společnostech, kde se rozvíjel zejména v oblasti korporátního zdanění se specializací na daň z příjmů právnických osob a daň z přidané hodnoty. Jan Kotala se stal certifikovaným daňovým poradcem již v závěru studií na vysoké škole. Mezi projekty, kterým se úspěšně věnoval, patřila například restrukturalizace dluhu velkého sportovního zařízení v ČR nebo množství daňových sporů s Finanční správou ČR. Jan Kotala také patří mezi zakladatele konference Tax Forum, které se pravidelně účastní odborníci z Generálního finančního ředitelství a finančních úřadů.

Další autoři

Ing. Petr Budiš, Ph.D.

Petr Budiš je generálním ředitelem společnosti První certifikační autorita, a.s., která je v současnosti největším poskytovatelem komplexních služeb vydávání a správy certifikátů v ČR.Je autorem knihy "Elektronický podpis a jeho aplikace v praxi" a spoluautorem publikace "Elektronické komunikace".

Mgr. Bc. Štěpán Štarha

Štěpán Štarha je vedoucím advokátem advokátní kanceláře Havel & Partners.Je také spoluautorem soukromoprávní části metodiky Ministerstva vnitra a komentáře k zákonu o registru smluv. V rámci advokátní kanceláře se specializuje na oblast smluvního práva, práva duševního vlastnictví, práva informačních systémů a telekomunikací a na mezinárodní právo soukromé.  

Ing. Oldřich Petira, CSc.

Ing. Oldřich Petira, CSc. je absolventem VŠCHT v Pardubicích a již 48 roků v chemickém výzkumu a vývoji.Dlouhodobě spolupracoval s MŽP, MZdr, MPO při přípravě a aplikaci legislativy pro ochranu životního prostředí a chemickou bezpečnost průmyslových výrobků.

Vít Baloušek

Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive.Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře. Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".

kpt. Ing. Petr Michut

Petr Michut se jako expert v Technickém ústavu požární ochrany podílí na šetření příčin vzniku požárů.Vypracovává odborné posudky pro trestní i civilní soudy, vyhodnocuje korektnost a objektivitu stávajících znaleckých posudků, technických zpráv nebo revizí. Aktivně se podílí na výzkumu a vývoji ve forenzních vědách, které jsou součástí řešených projektů. Je interním auditorem v rámci managementu akreditované zkušební laboratoře. Jako revizní technik elektrických zařízení posuzuje a hodnotí revizní posudky z hlediska identifikace bezpečnostních rizik u zařízení instalovaného v prostoru požářiště. Je členem Unie soudních znalců, kde v rámci připomínkového řízení participuje na tvorbě legislativních předpisů. Aktivně publikuje a přednáší na mezinárodních konferencích či odborných seminářích.

BA Petr Adamík

Petr Adamik je produktovým ředitelem společnosti Poski.com s.r.o.Zabývá se marketingem, technologiemi, internetem a jeho praktickým využitím uvnitř organizací. Vystudoval Business Studies na London Metropolitan University.