Jan Novák
Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií.
Je spolumajitelem reklamní agentury, kde působí jako konzultant a šéf klientského servisu. Jeho zaměřením je tvorba komunikačních strategií, budování značek a práce s daty a průzkumy trhu. Má zkušenosti s prácí v mezinárodních týmech i s lokálními firmami a značkami. Je lektorem v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a taktéž prezentačních zručností a vyjednávaní v anglickém jazyce.
Produkty související s autorem
-
Seminář24. 5. 2017Seminář: Copywriting – jak psát obchodní a marketingové texty
-
Seminář28. 6. 2011Seminár: Ako získať zákazníkov podľa ich preferencií
-
Seminář20. 7. 2011Seminář: Copywriting – jak psát obchodní, marketingová a PR sdělení
-
Seminář17. 8. 2011Seminár: Copywriting – ako písať obchodné, marketingové a PR oznámenia
-
Seminář Quality Hotel Brno Exhibition Centre****15. 3. 2012Seminář: Copywriting – jak psát obchodní a marketingová sdělení
-
Seminář27. 6. 2012Seminář: Jak psát obchodní a marketingové texty
-
Seminář6. 4. 2016Seminář: Copywriting – jak psát obchodní a marketingové texty