Jan Petr

Jan Petr se věnuje digitalizaci už třicet let. Byl přitom, když Software602 prodal stotisíc textových editorů, byl prvním zaměstnancem a zároveň ředitelem firmy EDITEL, která realizovala projekty elektronické bankovnictví a EDI. Byl partnerem firmy Deloitte pro Management Consulting. Následně se vrátil do Software602 jako ředitel a byl při spuštění Datových schránek i CzechPOINT. Pracoval na Magistrátu hlavního města Prahy jako ředitel sekce digitalizace a řízení. V současné době pracuje v Digitální a informační agentuře v odboru hlavního architekta a koordinuje činnost zavádění Zákona 12/2020 Sb. o právu na digitální služby.

Další autoři

Mgr. Miroslava Strakatá

Miroslava Strakatá má dlouholetou praxi v předškolním vzdělávání, nejprve jako učitelka, od roku 1998 jako ředitelka mateřské školy.V průběhu své praxe realizovala mnoho tuzemských i mezinárodních projektů týkajících se předškolního vzdělávání, v rámci projektů navštívila mateřské školy v mnoha evropských zemích. Věnuje se publikační a lektorské činnosti v oblasti předškolního vzdělávání a školského managementu.

PhDr. Zora Syslová, Ph.D.

Zora Syslová pracovala jako učitelka mateřské školy a od roku 1992 do roku 2009 jako ředitelka mateřské školy v Brně.Nyní působí jako odborná asistentka na katedře primární pedagogiky PdF MU v Brně, kde je garantem oboru učitelství pro mateřské školy. Je dlouholetou členkou řídicího týmu Projektu podpory zdraví v mateřské škole, lektoruje pro vzdělávací střediska v celé České republice a přispívá do většiny časopisů s předškolní tematikou. Rovněž je členkou výboru Asociace předškolní výchovy, rady Asociace profese učitelství a Národní rady Unie školských asociací ČR – CZESHA.

Dr. Josef Černohlávek

Dr. Josef Černohlávek je advokát a rozhodce specializovaný na stavební právo a další právní obory. Působí jako advokát v rámci advokátní kanceláře Ürge & Černohlávek.

Ing. Miloslav Vejmelka

Mgr. Markéta Fáberová

Od roku 2014 pracuje jako marketingový manažer na volné noze. Mezi její klienty patří drobní živnostníci, malé a střední firmy i velké korporace.Po studiích marketingové a sociální komunikace na Baťově univerzitě ve Zlíně pracovala jako marketingový manažer obchodního centra. Starala se o jeho mnohamilionový rozpočet a zároveň pomáhala malým obchodům, aby obstály ve velké konkurenci. Podobnou zkušenost získala u Bílých Tygrů Liberec, kde partnerům klubu pomáhala s přípravou jejich efektivní prezentace. Více informací na www.marketting.cz nebo https://www.linkedin.com/in/marketa-faber/.

Mgr. Josef Pojsl