Ing. Jan Šašek

Jan Šašek v současnosti pracuje na pozici projektového manažera v Evropské rozvojové agentuře, kde se podílí především na přípravě a administraci zjednodušených projektů pro mateřské a základní školy po celé ČR v rámci tzv. šablon a projektů v rámci vybraných českých operačních programů. Mimo to spolupracuje na přípravě, realizaci a administraci projektů mezinárodních, zejména v rámci programu Erasmus+, Višegrádských a EHP fondů.

V minulosti pracoval jako dotační specialista pro jedno z největších zemědělských družstev v ČR, kde připravoval a realizoval větší investiční projekty, zejména v rámci Programu rozvoje venkova, národních programů Ministerstva zemědělství a operačního programu SOT Ovoce a zelenina.

Další autoři

Mgr. Milan Sivý, LL.M.

Milan Sivý je advokátem PRK Partners se specializací zejména na obchodní právo, fúze a akvizice a investiční společnosti a investiční fondy. Má rovněž bohaté zkušenosti s projekty v oblasti energetiky. Ve své praxi se podílel na poskytování komplexních právních služeb předním českým a zahraničním klientům, a to jak v souvislosti s projekty v České republice, tak i v jiných zemích. Rovněž zastupuje PRK Partners v asociaci CVCA (Czech Private Equity & Venture Capital Association). V rozmezí let 2009 až 2018 působil v mezinárodní advokátní kanceláři v Praze. K PRK Partners se připojil v roce 2019.

Ing. Radek David, ALog.

Ing. Radek David, ALog. je odborným konzultantem a projektovým manažerem pro oblast logistiky u firmy LOGICON partner s.r.o.Je zakládající člen Komory logistických auditorů. Manažerské zkušenosti získal v pozicích jednatele společnosti KONPRO, vedoucího ostravské pobočky IMADOS Logistic a v roli vedoucího odboru logistiky České pošty. Jeho specializací je oblast řízení zásob, nákup, logistický audit, dynamická simulace a reengineering logistických procesů. Publikoval odborné články v časopise Logistika.

Ing. Miriam Lukášová

Absolvovala výrobně ekonomickou fakultu na VŠE v Praze a dále Institut certifikace účetních.V roce 2004 byla jmenována znalcem KS Brno v oboru ekonomika, odvětví účetní evidence. Nyní se ve své účetní a znalecké kanceláři věnuje zpracování účetnictví OSVČ, právnických osob jak podnikatelských, tak neziskových (spolků). Kromě toho se zabývá i znaleckou a publikační činností.

Ing. Ondřej Ječný

Je vedoucím oddělení centrálního nákupu Ministerstva vnitra České republiky.Elektronizací veřejných zakázek a elektronickými systémy pro veřejné zadávání se zabývá dlouhodobě. Soustředí se na centrální nákupy, které také v praxi koordinuje. Je členem meziresortní řídící skupiny pro implementaci Strategii elektronizace zadávání veřejných zakázek pro období let 2016 až 2020 a pracovní skupiny pro funkčnost Národního elektronického nástroje. meziresortní řídící skupiny pro implementaci Strategii elektronizace zadávání veřejných zakázek pro období let 2016 až 2020Více zde: http://www.nenen.cz/news/zapis-z-8-jednani-meziresortni-ridici-skupiny-pro-implementaci-strategii-elektronizace-zadavani-verejnych-zakazek-pro-obdobi-let-2016-az-2020/  

Mgr. Vojtěch Kadlubiec, Ph.D.

Vojtěch Kadlubiec je odborníkem na pracovní právo a působí jako interní pedagog a vědecký pracovník na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně.Po absolvování magisterského studia v oboru Právo a právní věda na Právnické fakultě Masarykovy univerzity ukončil na téže fakultě v roce 2019 také prezenční doktorský studijní program v oboru Pracovní právo, když úspěšně složil státní doktorskou zkoušku a obhájil disertační práci na téma „Zdravotní nezpůsobilost zaměstnance k výkonu práce a právní povaha lékařských posudků“. Mimo to působí v advokátní kanceláři, zabývá se studiem právní úpravy pracovněprávních vztahů v Polské republice a publikuje odborné vědecké i praktické články a monografie s tématikou související s regulací výkonu závislé práce, zejména pokud jde o nahrazování majetkové a nemajetkové újmy způsobené pracovním úrazem či nemocí z povolání a o problematiku okolo zdravotní způsobilosti zaměstnance k výkonu práce a jejího posuzování. Články autora se objevily např. v časopisech Právní rozhledy, Právník, Práce a mzda či Časopis pro právní vědu a praxi. Zabývá se také poradenskou a komerční lektorskou činností.

Mgr. Jan Frey

Jan Frey se specializuje na oblast transakčního poradenství, fúzí a akvizic a práva obchodních korporací. Dále se specializuje na oblast obchodních smluv.Jan má mnohaleté zkušenosti s poskytováním právních služeb českým klientům ze soukromého i veřejného sektoru stejně jako zahraničním investorům. V oblasti akvizic a prodejů se v uplynulých letech účastnil několika transakcí jak na straně prodávajících, tak kupujících, zejména v odvětvích energetického, farmaceutického, automobilového, strojírenského a potravinářského průmyslu. Jan před svým příchodem do ROWAN LEGAL vedl transakčně právní oddělení mezinárodní poradenské skupiny  KPMG a před tím byl partnerem v advokátní kanceláři HAVEL & PARTNERS pro oblast fúzí a akvizic. V roce 2015 absolvoval stáž u renomované britské advokátní kanceláře Slaughter & May v Londýně. Se sedmi dokončenými transakcemi v celkové hodnotě 1,85 mld. EUR v roce 2019 byl Jan Frey zařazen mezinárodní ratingovou agenturou Mergermarket do žebříčku TOP 5 českých právníků za rok 2019 jak podle počtu tak i podle objemu realizovaných transakcí. Vedle přednáškové činnosti na Masarykově Univerzitě v Brně a Vysoké škole ekonomické Jan Frey napsal řadu publikací na různá témata v oblasti fúzí a akvizic.