Logo AIVD
Konference

Ředitel ZŠ vs. drsné legislativní změny roku 2024/2025

Velké novely – RVP ZV – stravování – kontroly OP JAK

Termín: 10. 10. 2024
Místo konání: Hotel Artemis****

S novým školním rokem 2024/2025 vtrhnou do vaší školy velmi bouřlivé změny. Již od 1. 7. 2024 bude účinná nová hygienická vyhláška, která ukládá například povinnost zajistit pravidelné větrání. Zcela zásadní dopad má snížení PHmax od 1. 9. 2024. Jak zasáhne váš rozpočet a možnosti zaměstnávání pedagogů? Zásadní převrat čeká také školní jídelny. Jaké postupy vám diktuje nejnovější metodika při vaření pro žáky s dietním omezením a jak se revolučně změní spotřební koš již od 1. 1. 2025? Co vás čeká ve zbrusu novém RVP pro základní vzdělávání? Jaké nové vzdělávací oblasti, gramotnosti a kompetence se tam objeví? Kolik času budete mít na zavedení změn do ŠVP a jak co nejlépe začít? Objasníme vám také, co obnáší flexibilní novela zákoníku práce od 1. 1. 2025 pro vás a vaše zaměstnance a upozorníme na nové výzvy v rámci OP JAK II i na nejčastější přešlapy na straně škol, abyste kvůli pochybení nemuseli finance vracet.

3 590 

bez DPH.

Sleva za 2 a více účastníků. 15%
Ve dvou se to lépe táhne! Přihlaste se se svým kolegou a získejte slevu 15 %.

Důležitá informace:

Účast na této konferenci můžete hradit z nových šablon OP JAK. Rozsah je 8 vyučovacích hodin.

Výhody konference:

  • Během jediného dne načerpáte nejdůležitější informace pro svou práci v kostce. Jasně, stručně a výstižně.
  • Dozvíte se, jaké legislativní změny nás čekají ve školním roce 2024/2025 a co má MŠMT v plánu.
  • Podrobně se budeme též věnovat aktuálním revolučním změnám v RVP pro základní vzdělávání.
  • Zjistíte, jak se aktuální novely zákonů a vyhlášek osvědčují v praxi, na jaké problémy naráží a jak je řešit.
  • Seznámíte se s možnostmi čerpání dotací šablon OP JAK II (určených pro ZŠ).
  • Není nad osobní setkání s odborníky i kolegy z jiných škol – proberte to, co vás zajímá, v příjemném prostředí, kde se o vás perfektně postaráme.
  • Všichni účastníci navíc obdrží nahrávku celé konference.

Podívejte se na připravovaný program konference.

Komu je konference určena:

Ředitelům a zástupcům ředitele, vedoucím učitelům základních škol, ale i školských zařízení.

Další informace:

Každý účastník naší konference obdrží certifikát. V ceně konference jsou zahrnuty podkladové materiály v elektronické podobě, dárkové tašky, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd. Všichni přihlášení obdrží nahrávku konference.

Program konference 10. 10. 2024 (9.00–15.30):

Bouřlivé změny pro řízení ZŠ v roce 2024/2025 a dále

  • Snížení PHmax od 1. 9. 2024 a jeho dopady na rozpočet školy a zaměstnávání pedagogů
  • Nová hygienická vyhláška od 1. 7. 2024 – jak nově větrat
  • Institucionalizace podpůrných pozic ve škole – na co se připravit již od 1. 1. 2025
  • Zbrusu nová indexace škol podle náročnosti vzdělávacího procesu
  • Lex Ukrajina: změny a omezení v roce 2024/2025
  • Zákon o registrech ve vzdělávání

Převratné změny pro školní jídelny v roce 2024/2025

  • Jak splnit požadavky nové metodiky pro dietní stravování (donáška a dovoz jídla)
  • Postupy a pravidla v případě přípravy dietní stravy přímo ve škole
  • Změny ve spotřebním koši od 1. 1. 2025
  • Nová výživová doporučení a nové povinnosti při přípravě jídel

Zbrusu nové RVP ZV: Připravte svou školu na revoluční změny

  • V čem spočívá velká revize RVP ZV
  • Nové vzdělávací oblasti a nová průřezová témata
  • Nové základní gramotnosti a klíčové kompetence
  • Jak se co nejlépe připravit

Šablony OP JAK II: Nové výzvy pro ZŠ, pravidla a postupy

  • Možnosti realizace šablon pro ZŠ a závazné termíny v OP JAK II
  • Personální šablony po novele zákoníku práce – jak na produktivní hodiny, kalkulačka šablon
  • Pravidla vzdělávání pracovníků ve vzdělávání – co je nutné doložit, jak šablony počítat
  • Jak bezchybně ukončit a vykázat projekt a pravidla pro publicitu

Velká flexibilní novela zákoníku práce ve škole od 1. 1. 2025

  • Pracovní poměr na dobu určitou a výjimka z pravidla „třikrát a dost“
  • Nové možnosti práce na DPP/DPČ pro zaměstnance na rodičovské dovolené
  • Nové možnosti prodloužení zkušební doby
  • Změny v délce a běhu výpovědní doby
  • Nejčastější pochybení ředitelů škol v roli zaměstnavatelů

Změna programu vyhrazena.

 Těšíme se na vás! Tým Nakladatelství FORUM

Mgr. Bc. Eliška Wellech, LL.M.

Eliška Wellech působí jako advokátka, lektorka, poradce školám a školským zařízením. Dlouhodobě se věnuje problematice školství a pomoci školám a školským zařízením v oblastech školského, pracovního, správního a občanského práva. Specializuje se na správné použití právních předpisů při řízení škol a školských zařízení. Ve školství se pohybuje již mnoho let nejen v oblasti právního poradenství, zkušenosti má i dlouhodobého působení jako učitelka na základní a střední škole. Vystudovala Fakultu sociálních studií Masarykovy univerzity v oboru Mezinárodní vztahy a Právnickou fakultu Masarykovy univerzity oboru Právo a právní věda. Od ukončení studií působí v advokacii. Je autorkou a spoluautorkou publikací k novému občanskému zákoníku. 

Mgr. Bc. Vítězslav Němčák, Ph.D.

Vítězslav Němčák v současnosti působí jako ředitel odboru legislativy MŠMT. Podílí se na zpracování návrhů právních předpisů nejen v tomto ministerstvu, ale také jako člen poradního orgánu vlády – v pracovní komisi Legislativní rady vlády. Je právním expertem v rozkladových komisích ministra školství, mládeže a tělovýchovy a ministryně spravedlnosti. Ve státní správě působil také na Ministerstvu spravedlnosti, kde zastával vedoucí pozice v právních a legislativních odděleních. Působil také jako odborný stážista na Velvyslanectví ČR ve Francii a u Soudního dvora Evropské unie. Dále se věnoval výuce legislativního procesu v seminářích ústavního práva, Právnická fakulta Masarykovy univerzity. Publikoval články v odborných časopisech (Právník, Správní právo, Časopis pro právní vědu a praxi, Státní zastupitelství), články na odborných webových stránkách a příspěvky ve sbornících z odborných konferencí.

Ing. Kateřina Pilařová, DiS.

Kateřina Pilařová je vedoucí oddělení hygieny a mládeže Krajské hygienické stanice Středočeského kraje.

Hotel Artemis****

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Artemis, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Olympik a Tristar). Hotel se nachází nedaleko stanice metra Invalidovna linky B.

Adresa:

U Sluncové 71/14,

180 00 Praha 8

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti přímo před hotelem.

Přečtěte si více informací o hotelu.

Místo konání je bezbariérově přístupné.

Mapa

Také doporučujeme