Jan Vašíček

Honza od roku 2015 spravuje PPC kampaně na Facebooku, Google i Seznamu pro domácí i nadnárodní firmy. K reklamě se dostal při práci v Seznam.cz, kde si vyzkoušel pozici Sklik specialisty. Poslední dva roky pracuje v agentuře Business Factory na pozici Facebook Ads specialisty a následně povýšil na Facebook team leadera. Spravoval Facebook kampaně pro Českou Spořitelnu nebo Mall.sk.

Další autoři

B.Sc. Adam Svejkovský

Adam Svejkovský vystudoval obor Business Administration na University of New York in Prague, jehož součástí je i studium projektového managementu.Projektovému řízení se věnuje již od roku 2003, kdy se stal spoluzakladatelem a projektovým manažerem ve společnosti Neighbor Beats Entertainment a působil zde jako hlavní koordinátor klíčových aktivit strategického, personálního a finančního řízení. V roce 2008 rozšířil své projektové zkušenosti o roli konzultanta - specialisty pro zvyšování efektivity prodejních procesů ve společnosti CAMPI. Pracoval v týmu pro analýzu manažerského řízení, prodejních procesů i následného zavádění klíčových změn např. do společností Raiffeisenbank, Tatra Banka či Poštovní spořitelna.  V letech 2009–2011 působil na pozici marketingového ředitele v nově vzniklé společnosti Bedna.TV, provozující internetovou televizi a filmovou produkční společnost, kde zaváděl systém projektového a manažerského řízení. Podobnou problematikou se zabýval i v rámci občanského sdružení Pozitivní evoluce, kde v roce 2012 zaváděl systém pro projektové řízení EasyProject. V současné době je aktivní na několika souběžných projektech v různých oborech, při jejichž řízení využívá myšlenkových map a nejmodernějších technických nástrojů projektového řízení.

Ing. Eva Wernerová, Ph.D

Eva Wernerová působí jako odborná asistentka na katedře Městského inženýrství Fakulty stavební Vysoké školy báňské - Technické univerzity v Ostravě.Její hlavní oblastí zájmu je facility management. Problematiku správy majetku a provozu budov přednáší. Na tato témata také četně publikuje.

Mgr. Tomáš Liškutín

Tomáš Liškutín, advokát, je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity, kde získal v roce 2010 titul Mgr.Na stejné fakultě navázal studiem v doktorském studijním programu (PhD.) na katedře občanského práva. Má zkušenosti z více než pětileté spolupráce s SOS – Sdružením obrany spotřebitelů, o.s. a z tříletého působení v advokátní kanceláři PRK Partners. V současné době má vlastní advokátní kancelář. Specializuje se na právo občanské, obchodní a pracovní. Věnuje se rovněž odborné publikační činnosti a své příspěvky přednáší na vědeckých konferencích doma i v zahraničí.

Bc. Hana Čipera Janská

Lektorka, koučka a personalistka, která od práce HR přešla na podporu lidí v nacházení spokojenosti v jejich životě. Této činnosti se věnuje již přes 20 let.

Vojtěch Untermüller

Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.

kpt. Ing. Bc. Ivana Svitáková