JUDr. Helena Úlehlová
Další autoři
Bc. Viktoryia Saprykina
Viktoryia Saprykina vystudovala obor Lektorství ruského jazyka a Češtinu pro cizince a obor Překladatelství a tlumočnictví ruského jazyka na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity v Brně.Působí jako lektorka firemních kurzů se zaměřením na obecnou, právní a obchodní ruštinu a jako lektorka češtiny pro cizince na VUT v Brně. Vyučuje také ruský jazyk na Provozně ekonomické fakultě Mendlovy univerzity v Brně. Jako soudní překladatelka ruského jazyka spolupracuje se stáními orgány (Krajský soud v Brně, Policie ČR aj.) a s různými subjekty spolupracujícími s Ruskou federací a zeměmi SNS.
Mgr. Rudolf Jakubec
Rudolf Jakubec je ředitelem výchovného ústavu pro děti a mladistvé s nejzávažnějšími poruchami chování v Boleticích.
JUDr. Karel A. Kodeda
Karel A. Kodeda působí od roku 1984 v sektoru IT a energetiky.Jako podnikový právník se podílel na tvorbě a implementaci vnitřních předpisů a procesů v obchodních společnostech. Absolvoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy a výukové programy na University College London, World Bank-USAID-USEA a projekt EUROPEUM. V současnosti spolupracuje s Central European Advisory Group jako externí konzultant.
Mgr. Ildikó Kőrösiová
Vzdelanie: Univerzita Komenského v Bratislave (magister práv, 2009)
Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2009-advokátsky koncipient)
Jazyky: anglický, maďarský, slovenský
Špecializácia: pracovné právo, obchodné právo, občianske právo hmotné
Prax: advokátsky koncipientVzdelanie: Univerzita Komenského v Bratislave (magister práv, 2009)
Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2009-advokátsky koncipient)
Jazyky: anglický, maďarský, slovenský
Špecializácia: pracovné právo, obchodné právo, občianske právo hmotné
Prax: advokátsky koncipient
Vladimír Vaněk
Řadu let se potkávám s majiteli a vrcholovým managementem firem, ale i se zaměstnanci na různých pracovních pozicích a hledám s nimi odpovědi na zdánlivě banální otázku: Jak to zařídit, aby se lidé ve firmě cítili lépe, aby bylo minimum střetů, abychom na své klienty a partnery působili jako efektivní firma, na kterou se dá vždy spolehnout a se kterou je radost spolupracovat.Jednou z odpovědí je nastavení skutečně funkční firemní kultury a trvalá péče o ní. Koneckonců prosperita firmy je přímo závislá na spokojenosti lidí v ní a dobrá firemní kultura je její podmínkou.