JUDr. Ing. Bohumír Štědroň, Ph.D., LL.M.
Další autoři
Ing. Petra Gášek
Lektorování se věnuje od roku 2007. Působila na několika odborných i manažerských pozicích, například ve společnostech TNT Express Worldwide, Warmpeace a Singing Rock. Aktuálně působí jako facilitátorka a koučka firemního vzdělávání.
Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.
Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.
Ing. Petr Grešl
Lektor pracuje jako projektový manažer, konzultant a auditor v oblasti informačních a komunikačních systémů již od roku 1995. Díky práci jako OSVČ měl možnost nahlédnout na práci projektového manažera jak ze strany vlastního vedení projektu, tak i z pohledu auditora, který přichází až po jeho realizaci. Díky těmto zkušenostem se mu daří nalézt rovnováhu mezi potřebami organizace a byrokratizací celého procesu řízení projektu. Lektor má mezinárodní certifikaci v řízení projektů dle standardu PRINCE2™.
Mgr. Petr Pantlík
Ing. Petr Pantlík pracuje na oblastním inspektorátu práce pro Středočeský kraj.Je pověřený zastupováním vedoucího oddělení inspekce II. – VTZ a stavebnictví.
Barbara Hrabalová
Alena Jabůrková vystudovala střední pedagogickou školu s oborem učitelství pro mateřské školy. Dále vystudovala bakalářské studium v oboru Školský management, magisterské studium Management vzdělávání. Všechna studia absolvovala na PdF UK v Praze.Má čtyřicetiletou pedagogickou praxi, z toho 28 let ve funkci ředitelky školy.Přednáší a přispívá do odborných periodik (Smith Novak, Franchise Club, Strategie, Marketing Sales Media, Firemní obchod aj.). Dlouhodobě spolupracuje s Customer Experience Professionals Association (CXPA), ve které je členkou marketingového výboru. Mystery shoppingu a řízení zákaznické zkušenosti se věnuje od roku 2006.