JUDr. Ing. Martin Adamec
Martin Adamec působí jako interní doktorand na katedře správního práva a správní vědy Právnické fakulty UK a současně v AK Gřivna & Šmerda, s. r. o. Ve své praxi se zabývá obecným správním právem, správním řízením a zejména správním trestáním právnických osob. Je autorem několika článků a odborných statí.
Produkty související s autorem
Další autoři
Petr Vančura
Od roku 2012 působí ve Special Service International Praha jako IT administrator.Má starosti řízení service desk, administraci systémů MS Windows Server 2008/2012/2012R2, plánování a rozvoj IT infrastruktury společnosti.
Mgr. Tomáš Jandáč, Ph.D.
Tomáš Jandáč je adiktologem Dětské a dorostové ambulance Kliniky adiktologie 1. LF UK a VFN a výzkumným pracovníkem Kliniky adiktologie 1. LF UK a VFN, kde se zabývá zejména problematikou cílové populace dětí a dospívajících s adiktologickými poruchami. Jako vysokoškolský pedagog vyučuje v programu adiktologie na 1. LF UK v Praze. V minulosti působil jako adiktolog a zástupce vedoucího v rezidenční Terapeutické komunitě Karlov pro mladistvé, mladé dospělé a pro matky s dětmi, dále pracoval jako lektor primární prevence pro základní a střední školy. Je členem několika tuzemských i mezinárodních odborných společností, v České asociaci adiktologů působí jako místopředseda, je členem Společnosti pro návykové nemoci ČLS JEP, podsekce Dětské a dorostové adiktologie SNN ČLS JEP, OSPRCH a ISSUP.
PaedDr. Jana Havlová
Jana Havlová řadu let pracovala jako učitelka MŠ.Je autorkou projektu Svobodná Komenského škola a spoluautorkou Kurikula podpory zdraví v MŠ.
Zastávala funkci ředitelky Církevní ZŠ a MŠ Archa v Petroupimi a nyní působí jako odborná asistentka katedry primární pedagogiky PedF UK.
Vojtěch Untermüller
Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.
Ing. Věra Engelmannová
Věra Engelmannová absolvovala Vysokou školu ekonomickou v Praze a od roku 1993 pracuje ve Finanční správě ČR na úseku daně dědické, daně darovací a daně z převodu nemovitostí, nyní i daně z nabytí nemovitých věcí.V rámci lektorské činnosti aktivně spolupracuje s Komorou daňových poradců. Podílí se na přípravě příkladů ke zkouškám na daňové poradce a je zkušební komisařkou.