Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková

Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.

Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť.

V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.

Další autoři

Ing. Václav Stárek

Ing. Václav Stárek je prezidentem Asociace hotelů a restaurací ČR, kde se zabývá primárně strategií a řízením politiky a činnosti Rady a Prezidia AHR ČR.Ing. Václav Stárek je prezidentem Asociace hotelů a restaurací ČR, kde se zabývá primárně strategií a řízením politiky a činnosti Rady a Prezidia AHR ČR. Dále zaštiťuje vnější vztahy s veřejnými institucemi, ministerstvy, SOCR, CzechTourismem apod. Činný je také v rámci HOTREC. Poskytuje metodickou podporu v oblasti legislativy. Dále je i viceprezidentem Svazu obchodu a cestovního ruchu.

Filip Cenefels

Obchodní a technický specialista ve společnosti WAGO-Elektro spol. s r.o, specializuje se na automatizaci budov a průmyslovou automatizaci.

Mgr. František Korbel, Ph.D.

Mgr. František Korbel, Ph.D. je advokát, partner kanceláře HAVEL & PARTNERS a držitel České ceny za architekturu.Zároveň také vykonává další funkce: učí na katedře správního práva Právnické fakulty UK v Praze, je členem Legislativní rady vlády, stál za přijetím nového občanského zákoníku a trestního zákoníku jako náměstek ministra spravedlnosti pro legislativu a v neposlední řadě byl vedoucím autorského věcného záměru nového stavebního zákona.

PhDr. Mgr. et. Mgr. Dana Dlouhá, Ph.D.

Dana Dlouhá vystudovala sociální práci a speciální andragogiku na Masarykově univerzitě. Doktorský titul získala na katedře speciální a inkluzivní pedagogiky Masarykovy univerzity. Externě spolupracuje s katedrou tělesné výchovy a výchovy ke zdraví. V rámci projektu MAP III – Akční plánování ORP Bystřice nad Pernštejnem se věnuje podpoře pedagogů v oblasti inkluze a práci s třídními kolektivy. Zajímá se o témata vztahů v třídních kolektivech, podporu pedagogů, rodičů a dětí a závislostnímu chování u osob s postižením. S prací s třídními kolektivy má více jak desetiletou zkušenost.

Radka Chudárková

Radka Chudárková je konzultant, lektor, certifikovaný kouč ICF, certifikovaný facilitátor a Points of You© Certified Practitioner.. Již 15 let se věnuje jednotlivcům, týmům a firmám v jejich rozvoji. V tom, aby byli lepší. Ve firmách napříč obory pomáhá řešit strategie, zaměstnavatelskou značku, výrobu, logistiku nebo HR procesy či spolupráci týmů.

Ing. Rodan Svoboda, CIA, CICA, CRMA

Konzultant, hodnotitel a školitel v oblastech interního auditu, governance, risk managementu, řídicích a kontrolních systémů a compliance v rámci poradenské společnosti Eurodan v rámci tuzemských i zahraničních projektů.Podílel se na výkonném řízení, tvorbě metodiky a vzdělávání v profesní organizaci interních auditorů /ČIIA/. Vedl desítky týmů při interních auditech prověřujících vnitřní řídicí a kontrolní systémy jak v soukromém sektoru, tak ve veřejné správě a v neziskových organizacích.