JUDr. Jozef Záhora, Ph.D.
Další autoři
Bc. Pavel Andrle
Pavel Andrle se specializuje na problematiku krátkodobého trade finance, především na dokumentární akreditivy a jejich financování.Působí jako poradce a konzultant v oblasti trade finance, má bohaté zahraniční zkušenosti. Je častým lektorem seminářů poskytovaných IFC (členem Světové banky) v rámci „Global Trade Finance Program“. Je tajemníkem Bankovní komise při ICC ČR.
V roce 2001 publikoval úspěšnou publikaci Dokumentární akreditiv v praxi (Grada), která byla v letech 2002, 2003 a 2007 vydána v druhém, třetím a čtvrtém aktualizovaném vydání. Koncem roku 2004 vyšla jeho druhá publikace Komentář UCP500 s přihlédnutím k ISBP a dalším dokumentům Bankovní komise ICC, v sprnu 2009 vyšel Komentář UCP600 (vydavatel ICC ČR).
V rámci své činnosti v bankovní komisi ICC (tvůrce mezinárodních pravidel pro dokumentární akreditivy, záruky, inkasa a standby akreditivy) působil v konzultační skupině pro revizi Jednotných zvyklostí a pravidel pro dokumentární akreditivy UCP 600 (skupina se skládala ze cca. 40 specialistů z celého světa). Je členem expertní skupiny při Centre for Expertise při rozhodčím soudu ICC, v jehož rámci experti z řad Bankovní komise ICC řeší sporné případy z oblasti dokumentárních akreditivů, bankovních záruk a dokumentárních inkas.
Pavel Andrle je v současné době členem poradní skupiny připravující pravidla ICC pro Forfaiting.
Mgr. Jan Tábořík
Jan Tábořík poskytuje svým klientům z řad malých a středních podniků i významných korporací a nadnárodních skupin komplexní právní služby zejména v oblasti občanského, obchodního a finančního právaSvým klientům asistuje v oblasti smluvní agendy, sporné agendy a v době neustále vzrůstající legislativní zátěže zejména v oblasti souladu s právními předpisy (compliance). V oblasti GDPR se zaměřuje na komplexní poradenství zejména malým a středním podnikům. Za zásadní hodnoty považuje vysokou odbornost, silný znalostní základ, jakož i schopnost přizpůsobení řešení konkrétním požadavkům klienta a okolnostem případu.
Ivana Štěrbová, DiS.
Ivana Štěrbová je personalistka, manažerka, podnikatelka a profesionální kouč s akreditací MŠMT ČR a ICF. Věnuje se i kariérnímu poradenství.Poskytuje konzultace v oblasti kariérního poradenství a aktivně se věnuje koučování. Působí na dvou projektech zaměřených na návrat žen na trh práce po rodičovské dovolené jako poradkyně, koučka a lektorka soft skills.
JUDr. Barbora Korenecová
Barbora Korenecová
Vzdelanie: Univerzita Komenského v Bratislave (magister práv, 2006), Bratislavská vysoká škola práva v Bratislave (doktor práv, 2007)
Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2007-advokátsky koncipient, od 2010-advokát
Jazyky: anglický, španielsky, slovenský
Špecializácia: pracovné právo, obchodné právo, právo duševného vlastníctva, občianske právo procesné
Prax: advokátBarbora Korenecová
Vzdelanie: Univerzita Komenského v Bratislave (magister práv, 2006), Bratislavská vysoká škola práva v Bratislave (doktor práv, 2007)
Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2007-advokátsky koncipient, od 2010-advokát
Jazyky: anglický, španielsky, slovenský
Špecializácia: pracovné právo, obchodné právo, právo duševného vlastníctva, občianske právo procesné
Prax: advokát
Ing. Vladimír Voldřich
Vladimír Voldřich je vedoucí oddělení, zástupce ředitele odboru územního plánování na Ministerstvu pro místní rozvoj.Podílel se na pořizování územních plánů pro obce v okrese Praha-Západ, vyvlastňování pozemků pro veřejně prospěšné stavby, zejména pak stavby 512 pražského okruhu, a na správních činnostech, které vykonává obecný stavební úřad. Dnes se věnuje především stavebnímu právu, zejména pak územnímu plánování.
Vít Baloušek
Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive.Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře.
Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".