JUDr. Karel A. Kodeda

Karel A. Kodeda působí od roku 1984 v sektoru IT a energetiky.

Jako podnikový právník se podílel na tvorbě a implementaci vnitřních předpisů a procesů v obchodních společnostech. Absolvoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy a výukové programy na University College London, World Bank-USAID-USEA a projekt EUROPEUM. V současnosti spolupracuje s Central European Advisory Group jako externí konzultant.

Další autoři

Mgr. Milan Mahovský

Milan Mahovský od roku 1999 pracuje v oblasti recruitmentu. Maturita z programování a matematika na VŠ jej předurčila k porozumění IT profesionálům. Kariéru začal v Synergie Recruitment jako Recruitment Consultant pro IT segment. Poté řídil Recruitment v Eurotelu (nyní O2) a následně i personální oddělení včetně HRIS a C&B.Po korporátní kariéře s kolegy založil DRILL B.S. a po 6 letech také mBlue. Obě firmy dosáhly velikosti cca 40 lidí a nábor IT vždy patřil mezi klíčové segmenty Recruitment a Executive search služeb.

Mgr. Pavel Kropáček

Pavel Kropáček je zakládajícím společníkem advokátní kanceláře Kropáček LEGAL s dlouholetou praxí a unikátním know-how v tvorbě právní dokumentace pro podnikatele, která prošla již mnoha kontrolami České obchodní inspekce.Mezi jeho specializace patří spotřebitelské právo, a to jak z pohledu spotřebitelů, tak z pohledu podnikatelů. Odborné vzdělání v oblasti práva získal na Masarykově univerzitě v Brně. 

Ing. Adriana Hrivnáčiková

Adriana Hrivnáčiková je konzultantom pre oblasť verejného obstarávania spoločnosti CFCU, s.r.o., ktorá sa zaoberá poskytovaním komplexného ako aj ad hoc poradenstva k procesom verejného obstarávania  a poskytovaním školiacich a lektorských služieb, a to pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov a dotovaných obstarávateľov ako aj pre záujemcov, uchádzačov a účastníkov.Od roku 2001 je odborne spôsobilou osobou na verejné obstarávanie. Počas svojej praxe realizovala desiatky verejných obstarávaní v oblasti tovarov, služieb i prác, pripravila mnohé interné smernice a manuály o verejnom obstarávaní a venuje sa aj špecifikám verejného obstarávania vo vzťahu k projektom financovaným z fondov EÚ/ES.

Mgr. Aleš Šustr

Aleš Šustr od roku 1997 působí v daňové správě.Od počátku se zabývá problematikou daňového procesu. Od roku 2002 působil jako vedoucí oddělení metodiky správy daní na Finančním ředitelství v Plzni, kde se zabýval komplexní problematikou daňového procesu včetně daňové kontroly a výkonu rozhodnutí. Aleš Šustr je v současnosti ředitelem odboru právního a daňového procesu Generálního finančního ředitelství, a také členem expertní skupiny MF pro přípravu daňového řádu. Aleš Šustr se věnuje rovněž přednáškové činnosti. Podílí se na celorepublikového vzdělávání ÚFO (územních finančních orgánů), orgánů územní samosprávy, celních orgánů i komerčních subjektů. Publikuje články z oblasti daňového procesu v odborných periodikách, např. v Poradci, DHK a Právním rádci. Je autorem naší publikace Nový daňový řád 2011. Dále je spoluautorem publikace Průvodce novým daňovým řádem.

Jan Baxa

Jana Baxa je vedoucí Asset Managementu společnosti CA Immo Czech Republic, využívá více než desetileté zkušenosti se správou komerčních budov.Ze své praxe ví, že problémy či požadavky jednotlivých nájemců se musí propojit s možnostmi budovy a schopnostmi její správy. Zaměřuje se na polohové aspekty budov, jejich šetrném provozování a také vestavbami nájemců i samotným provozováním a údržbou vnitřních prostor budov. Jednotlivec je tím nejdůležitějším v budově a převážně na jeho výkonu závisí i obchodní výsledky firem. Budova by svojí schránkou a technologiemi měla nabídnout dlouhodobě kvalitní prostředí umožňující lidem v ní trávit několik tisíc hodin ročně.

Ing. Jan Šlajer

Ing. Jan Šlajer (1974) je od roku 2001 jednatelem a společníkem společnosti DYNAMIC FUTURE s.r.o.a od roku 2009 působí na pozici ředitele společnosti.