JUDr. Simona Bílá, Srníková

JUDr. Simona Bílá Srníková vystudovala Právnickou fakultu univerzity Karlovy.

Po absolvování praxe justičního čekatele působila sedm let jako soudce okresního soudu se zaměřením na občanské a rodinné právo. Počínaje od roku 2007 je samostatnou advokátkou a od ledna 2009 rovněž akreditovanou mediátorkou Asociace mediátorů ČR. V roce 2008 absolvovala Komplexní výcvik mediace (AMČR) a v roce 2009 Výcvik mediace spotřebitelských sporů. Následně působila jako mediátor spotřebitelských sporů v rámci Projektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů pořádanému Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR ve spolupráci s Hospodářskou komorou ČR, Rozhodčím soudem při Hospodářské a Agrární komoře ČR, Asociací mediátorů ČR a Spotřebitelskými sdruženími. V roce 2012 absolvovala Kurs mediace pořádaný Českou advokátní komorou a od roku 2014 je zapsána v seznamu mediátorů vedeném Ministerstvem spravedlnosti ČR.

Další autoři

Mgr. Vendula Zahumenská, Ph.D.

Zabývá se zákony související s provozem obcí, hojně se orientuje i v územním plánování.Zabývá se zákony související s provozem obcí, hojně se orientuje i v územním plánování. Poskytuje také poradenství a právní zastupování obcím a městům, když řeší např. problémy s kapacitou kanalizace a vodovodu, chybějícími místy ve školce a škole, s veřejnými prostranstvími nebo s zelenou a modrou infrastrukturou.

Ing. Lucie Urbanová

Mgr. Pavel Kropáček

Pavel Kropáček je zakládajícím společníkem advokátní kanceláře Kropáček LEGAL s dlouholetou praxí a unikátním know-how v tvorbě právní dokumentace pro podnikatele, která prošla již mnoha kontrolami České obchodní inspekce.Mezi jeho specializace patří spotřebitelské právo, a to jak z pohledu spotřebitelů, tak z pohledu podnikatelů. Odborné vzdělání v oblasti práva získal na Masarykově univerzitě v Brně. 

Ing. Filip Štroch

Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu.Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.

Mgr. Dan Heuer

Dan Heuer je CEO a zakladatel Fair Venture & Impact Metrics. Má 5 let praxe v konzultanství firemní udržitelnosti a je expertem na udržitelnost firem.

Mgr. Michael Koliha

Michael Koliha je advokát a specialista na farmaceutické a zdravotnické právo.Během své kariéry zastupoval klienty v řízeních před Státním ústavem pro kontrolu léčiv, Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže, ale i před soudy ve sporech o náhradu škody na zdraví. Svým klientům také radí v oblasti reklamy na léčiva a farmaceutické produkty.