JUDr. Svatopluk Galočík

Další autoři

Tomáš Ervín Dombrovský

Tomáš Ervín Dombrovský pracuje ve společnosti LMC, která vyvíjí například portály Jobs.cz, Prace.cz a Seduo.cz.Tomáš Ervín Dombrovský se věnuje analýze dat, jevů a trendů v propojených světech vzdělávání a práce. Snaží se nacházet, pojmenovávat a rozvíjet to, co je zásadní pro smysluplné uplatnění lidí a jejich lepší spolupráci ve firmách i veřejných institucích. Přednáší pro lidi z HR i vedení firem, pro odbornou i širší veřejnost.

Ing. Jiří Knap

Jiří Knap je prezident IFMA CZ a facility management konzultant.

JUDr. Michal Faltus

JUDr. Michal Faltus je advokát advokátní kanceláře Šetina, Komendová & Partners s.r.o.V praxi se zaměřuje především na oblast závazkového práva, dotačního práva a pracovního práva, kde řeší zejména spory mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem, jakož i správné nastavení vztahů mezi nimi tak, aby se sporům předcházelo.

Mgr. Jiří Helán

Ve své praxi se věnuje ochraně osobních údajů, marketingovému právu, právu duševního vlastnictví, ochraně spotřebitele a obchodování na internetuJiří Helán je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity a partnerem advokátní kanceláře KROUPAHELÁN. O ochraně osobních údajů aktivně přednáší, připravuje se na práci pověřence pro ochranu osobních údajů a podílel se na realizaci několika projektů v oblasti ochrany osobních údajů.

Ing. Věra Engelmannová

Věra Engelmannová absolvovala Vysokou školu ekonomickou v Praze a od roku 1993 pracuje ve Finanční správě ČR na úseku daně dědické, daně darovací a daně z převodu nemovitostí, nyní i daně z nabytí nemovitých věcí.V rámci lektorské činnosti aktivně spolupracuje s  Komorou daňových poradců. Podílí se na přípravě příkladů ke zkouškám na daňové poradce a je zkušební komisařkou. 

Mgr. Daniela Růžičková

Daniela Růžičková pracuje v Národním ústavu pro vzdělávání jako odborná garantka vzdělávací oblasti Informatika a informační a komunikační technologie. Věnuje se rozvoji ICT kurikula a jeho formulaci v rámcových vzdělávacích programech.Vede skupinu, která připravuje aktualizaci RVP s cílem začlenit rozvoj informatického myšlení žáků do výuky od počátku školní docházky a rozvoj schopnosti žáků pracovat s digitálními technologiemi do výuky všech předmětů. Podílela na přípravě Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020 a jako konzultantka je členem skupiny MŠMT, která realizaci této strategie koordinuje, monitoruje a vyhodnocuje.