JUDr. Svatopluk Galočík

Další autoři

plk. Ing. Michal Valouch

Michal Valouch je ředitel odboru prevence na generálním ředitelství Hasičského záchranného sboru ČR pod Ministerstvem vnitra.

Mgr. Pavel Zeman

Pavel Zeman je bývalým ředitelem školského úřadu a vedoucím odboru školství Krajského úřadu České Budějovice, je erudovaným školitelem a lektorem v oblasti řízení a hospodaření škol.

PaedDr. Jana Havlová

Jana Havlová řadu let pracovala jako učitelka MŠ.Je autorkou projektu Svobodná Komenského škola a spoluautorkou Kurikula podpory zdraví v MŠ. Zastávala funkci ředitelky Církevní ZŠ a MŠ Archa v Petroupimi a nyní působí jako odborná asistentka katedry primární pedagogiky PedF UK.

PhDr. Lenka Neřoldová

Lenka Neřoldová absolvovala Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy, obor archivnictví.V současné době působí jako ředitelka Státního okresního archivu v Kolíně, pracovala též jako odborná archivářka ve Státním oblastním archivu v Praze, oddělení fondů veřejné správy. Zabývá se metodikou předarchivní péče u původců. Spolupodílela se na tvorbě vzorových spisových řádů (krajské úřady, zdravotnická zařízení). Působí jako lektorka seminářů zaměřených na problematiku vedení spisové služby.

Ing. Stanislav Fiala

Ing. Stanislav Fiala působí jako metodik spisové služby s mnohaletou praxí v oboru správy dokumentů a dlouhodobého ukládání dokumentů v digitální podobě. Je členem odborných sdružení IRMS-CRG, akreditovaným lektorem a auditorem ISO 15489.Je spoluautorem překladu ISO 15489 a vedoucím  skupiny autorů Slovníku pojmů (aneb Základní pojmy z oboru správy dokumentů podle legislativy ČR a jejich výklad v kontextu mezinárodních norem a standardů).

PhDr. Mgr. et. Mgr. Dana Dlouhá, Ph.D.

Dana Dlouhá vystudovala sociální práci a speciální andragogiku na Masarykově univerzitě. Doktorský titul získala na katedře speciální a inkluzivní pedagogiky Masarykovy univerzity. Externě spolupracuje s katedrou tělesné výchovy a výchovy ke zdraví. V rámci projektu MAP III – Akční plánování ORP Bystřice nad Pernštejnem se věnuje podpoře pedagogů v oblasti inkluze a práci s třídními kolektivy. Zajímá se o témata vztahů v třídních kolektivech, podporu pedagogů, rodičů a dětí a závislostnímu chování u osob s postižením. S prací s třídními kolektivy má více jak desetiletou zkušenost.