Kateřina Horynová
Kateřina Horynová má za sebou více než 15 let zkušeností v oblasti Event Managementu.
Kateřina Horynová má za sebou více než 15 let zkušeností v oblasti Event Managementu. Je zakladatelkou a spolumajitelkou agentury Event Arena, která byla založena v roce 2000. Zároveň zastává pozici ředitelky produkce. Její hlavní náplní práce je supervize akcí a projektů, kreativní návrhy řešení eventů a komunikace s klienty. Podílí se na všech významných zakázkách společnosti. Mezi její klienty patří například ČSOB, Telefónica, Partners, Česká spořitelna, Seznam.cz, Novartis a řada dalších. Vystupuje a přednáší na odborných akcích týkajících se Event Managementu od roku 2011.
Další autoři
Petr Stiegler
Petr Stiegler se většinu své profesní kariéry věnuje realizaci projektů eGovernmentu. V minulosti se podílel např. na budování Informačního systému datových schránek, zavádění CzechPOINTu na České poště nebo digitalizaci stavebního řízení. V současné době vede v rámci České agentury pro standardizaci tým, který se věnuje přípravě procesu atestací elektronických spisových služeb. Je vedoucí oddělení atestací eSSL České agentury pro standardizaci
Ivana Štěrbová, DiS.
Ivana Štěrbová je personalistka, manažerka, podnikatelka a profesionální kouč s akreditací MŠMT ČR a ICF. Věnuje se i kariérnímu poradenství.Poskytuje konzultace v oblasti kariérního poradenství a aktivně se věnuje koučování. Působí na dvou projektech zaměřených na návrat žen na trh práce po rodičovské dovolené jako poradkyně, koučka a lektorka soft skills.
Tomáš Chadim
Odborník v oblasti energetické efektivity, produktový manažer společnosti ČEZ ESCO a.s. pro oblasti energetického managementu a energetického poradenství
Mgr. Michael Koliha
Michael Koliha je advokát a specialista na farmaceutické a zdravotnické právo.Během své kariéry zastupoval klienty v řízeních před Státním ústavem pro kontrolu léčiv, Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže, ale i před soudy ve sporech o náhradu škody na zdraví. Svým klientům také radí v oblasti reklamy na léčiva a farmaceutické produkty.
Mgr. Magdalena Vyškovská
Mgr. Magdaléna Vyškovská je daňovým poradcem od roku 1997, dlouhodobě se specializuje na problematiku mezinárodního zdanění u fyzických i právnických osob, související sociální zabezpečení v rámci Evropské unie, vysílání zaměstnanců, a to i z hlediska daňového, sociálního i pracovního práva.Ve své praxi zastupuje zahraniční manažery při jejich kontaktech s finančními úřady a také spolupracuje s českými zaměstnavateli, vysílajícími zaměstnance do členských států EU i do třetích států. Je autorkou publikace „Cizinci a daně“ a „Výklad smluv o zamezení dvojího zdanění ve světle judikatury NSS a Conseil d´Etat (Francie), dále často publikuje v odborných periodicích (Daňový expert, Daně a právo v praxi, Daňová a hospodářská kartotéka, Personální a sociálně právní kartotéka). V roce 2010 a v roce 2013 se stala v soutěži Daňař roku vítězkou v kategorii mezinárodní daně.