Lenka Baková

Má za sebou 7 let konzultační, koučovací a lektorské praxe a 15 let praxe v nadnárodních organizacích a českých společnostech. Působila na manažerských pozicích a vedla týmy mimo jiné také ve strojírenské výrobě. Věnuje se řízení týmu, manažerským dovednostem, výrobnímu managementu i metodě KAIZEN, která se zaměřuje na postupné a neustále zlepšování procesů ve výrobě atd.

Další autoři

Ing. Daniel Kubec

Ing. Helena Vojáčková, MBA, FCCA

Absolvovala studium na VŠE. Začínala jako auditorka ve společnosti Ernst & Young a následně jako manažerka auditu v PricewaterhouseCoopers.Poté působila v Českých aeroliniích a jejich dceřiných společnostech, kde byla jako Executive Director zodpovědná za účetnictví, daně a později i za controlling. Na obdobné pozici pracovala i v Českém aeroholdingu. V současné době řídí společnost Akcento působící v oblasti podnikových financí a auditorskou společnost HEDLEY AUDIT. Je spoluautorkou několika publikací v oblastech Mezinárodních standardů pro finanční výkaznictví (IFRS).

Mgr. Petr Valenta, Ph.D.

Petr Valenta je pedagog a projektový manažer Národního pedagogického institutu ČR.

B.Sc. Adam Svejkovský

Projektovému řízení se věnuje již od roku 2003, kdy se stal spoluzakladatelem a projektovým manažerem ve společnosti Neighbor Beats Entertainment a působil zde jako hlavní koordinátor klíčových aktivit strategického, personálního a finančního řízení. V roce 2008 rozšířil své projektové zkušenosti o roli konzultanta - specialisty pro zvyšování efektivity prodejních procesů ve společnosti CAMPI. Pracoval v týmu pro analýzu manažerského řízení, prodejních procesů i následného zavádění klíčových změn např. do společností Raiffeisenbank, Tatra Banka či Poštovní spořitelna.  V letech 2009–2011 působil na pozici marketingového ředitele v nově vzniklé společnosti Bedna.TV, provozující internetovou televizi a filmovou produkční společnost, kde zaváděl systém projektového a manažerského řízení. Podobnou problematikou se zabýval i v rámci občanského sdružení Pozitivní evoluce, kde v roce 2012 zaváděl systém pro projektové řízení EasyProject. V současné době je aktivní na několika souběžných projektech v různých oborech, při jejichž řízení využívá myšlenkových map a nejmodernějších technických nástrojů projektového řízení.

Ing. Renata Novotná

Má více než 10letou praxi v korporátních firmách na manažerských pozicích s vedením lokálních a mezinárodních týmů. Od roku 2015 pracuje s malými firmami jako externí konzultant a pomáhá jim vylepšovat systém práce, postavit skvělý tým a udržet si ho. Tak, aby majitel mohl v klidu odjet na dovolenou s jistotu, že vše šlape i bez něj.

RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA

Odborná lektorka kurzů na téma spisové služby, datových schránek a správního řádu. Mnoho let pracovala jako odborná referentka Odboru školství, mládeže a sportu Krajského úřadu Středočeského kraje a metodička spisové služby a datových schránek. V současné době se specializuje na vedení spisové služby ve školách.Působí na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy, zároveň pravidelně publikuje ve školských časopisech. Má pedagogické, přírodovědné a manažerské vzdělání. Byla lektorkou projektu vzdělávání „eGovernment ve Středočeském kraji“ a garantem oblasti elektronická spisová služba v rámci pracovní skupiny projektu „Rozvoj eGovernmentu ve Středočeském kraji“.