Martin Běhal
Martin Běhal se baví hledáním způsobů, jak využít digitální technologie v každodenní realitě průmyslových firem. Ve společnosti PRIA má na starosti projekty související s Průmyslem 4.0, mimo to je členem dozorčí rady ve zlínské výrobní firmě.
Další autoři
prof. Ing. Bohumil Král, CSc.
Bohumil Král je členem Katedry manažerského účetnictví Fakulty financí a účetnictví VŠE v Praze.Působí jako vyučující a obsahový garant kurzů na Pražské mezinárodní manažerské škole při VŠE, jako předseda dozorčí rady společnosti JUTA, a. s. a akademické rady České asociace finančního řízení (CAFIN). Vedle svých vědeckých a publikačních aktivit se podílí na zpracování projektů manažerského řízení v řadě podniků. Významně se také angažuje v oblasti profesního účetního vzdělávání. Je předsedou Komitétu pro certifikaci a vzdělávání Svazu účetních. Do roku 2007 byl členem Rady Komory auditorů a předsedou výboru pro auditorské zkoušky. V letech 2000 - 2003 pracoval jako reprezentant ČR ve Vzdělávacím výboru Mezinárodní federace účetních (IFAC). V letech 2004 - 2005 byl prezidentem Evropské účetní asociace (EAA). V současné době je členem Výboru pro koordinaci vzdělávání a profesní zkoušky Rady pro veřejný dohled nad auditem.
Ing. Karel Varmužka
Manažer kvality, Konzultant a lektor systému managementu kvality v automobilovém průmyslu
Ludvík Turek, M.A.A.
Soukromý obchodník a zakladatel společnosti CzechWealth.Vlastní mezinárodně uznávaný diplom a členství v Australské asociaci technické analýzy. Více než 15 let se živí obchodováním na finančních trzích. Učí burzovní obchodníky v ČR, USA i Austrálii. Má osobní vazby na špičky světového tradingu. Při osobním mentoringu a na seminářích se nebojí obchodovat naživo s vlastními penězi před zraky ostatních.
Mgr. Jana Radilová
Jana Radilová vystudovala Právnickou fakultu Karlovy Univerzity v Praze.Po kratší pracovní zkušenosti na Ministerstvu práce a sociálních věci pracuje od roku 2002 v advokacii, praxi získávala v několika českých pražských advokátních kancelářích na pozici advokátního koncipienta. V letech 2006 až 2008 poskytovala právní konzultace na telefonické Lince právní pomoci Nadace Naše dítě. V roce 2006 složila advokátní zkoušku na České advokátní komoře a následně působila jako samostatná advokátka. Od roku 2009 pracuje v advokátní kanceláři Ružič & partneři jako právník senior. Věnuje se kromě občanského a obchodního práva právu pracovnímu, nesporným rozvodům, problematice oddlužení, veřejným zakázkám, tvorbě smluv "na míru". Zabývá se rovněž nemovitostním právem, spotřebitelskými soutěžemi, reklamním právem, licenčními smlouvami autorskoprávního charakteru, právní ochranou osobních údajů. Jménem advokátní kanceláře publikačně přispívá do titulů vydávaných Nakladatelstvím FORUM s.r.o.
Ing. Martin Kučera, Ph.D.
Ing. Martin Kučera, Ph.D. je už dva roky členem Komory daňových poradců České republiky. Ve své praxi pro ACCTA Bohemia, s.r.o. a Daňové kanceláři Kučera s.r.o. se specializuje na daň z přidané hodnoty, daň z příjmů fyzických osob, neziskové organizace a účetnictví. Na Vysoké škole ekonomické v Praze postupně prošel bakalářským, magisterským a doktorským studiem, které úspěšně zakončil s titulem Ph.D. Během studií se zúčastnil také prestižní stáže na Otto-Friedrich-Universität Bamberg.
Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková
Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť.
V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.