Ing. Martin Dítě

Martin Dítě je odborníkem na dotační problematiku, je zároveň autorem i lektorem. V praxi řeší požadavky žadatelů o dotace EU, profesionálně se zabývá poradenstvím, přípravou a administrací jednotlivých projektů v jedné z nejúspěšnějších dotačních agentur v ČR. Pro individuální pomoc s přípravou nebo realizací projektů navštivte stránky www.dotaceonline.cz.

Další autoři

doc. Ing. et Ing. František Kuda, CSc.

František Kuda je vedoucím katedry městského inženýrství Fakulty stavební Vysoké školy báňské - Technické univerzity v Ostravě a předsedou České společnosti městského inženýrství.Jeho hlavní oblastí vědeckého zájmu je facility management. Problematiku správy majetku a provozu budov dlouhodobě přednáší. Na tato témata také publikuje a řeší grantové projekty.

Mgr. Adéla Seidlová

Adéla Seidlová je advokátkou advokátní kanceláře AD LEGES, kde se zaměřuje primárně na akvizice a korporátní právo. Adéla má praktické zkušenosti ze života a fungování společností, od jejich založení, realizace podnikání až po jejich likvidaci. Vedle korporátního práva se ve své praxi zabývá také právem nemovitostí a pracovním právem včetně sporů mezi zaměstnanci a zaměstnavateli.

Ing. Petr Jalůvka, ALog.

Zakladatel a spolumajitel společnosti DYNAMIC FUTURE s.r.o., kde také doposud aktivně působí.

Ing. Bc. Ludmila Klimešová, MBA

Ludmila Klimešová se jako významná odbornice věnuje daňové problematice ve strukturách Finanční správy České republiky více než 15 let. Od roku 2012 působí na Specializovaném finančním úřadě v Praze, který je úřadem pro správu daně vybraných podniků. Spolupracuje jako lektorka s Ústavem práva a právní vědy, o.p.s., kde garantuje modul profesního vzdělávání MBA a LL. M, nazvaný Daňová optimalizace. Lektoruje i další odborné daňové semináře pro veřejnost.

Mgr. Jana Radilová

Jana Radilová vystudovala Právnickou fakultu Karlovy Univerzity v Praze.Po kratší pracovní zkušenosti na Ministerstvu práce a sociálních věci pracuje od roku 2002 v advokacii, praxi získávala v několika českých pražských advokátních kancelářích na pozici advokátního koncipienta. V letech 2006 až 2008 poskytovala právní konzultace na telefonické Lince právní pomoci Nadace Naše dítě. V roce 2006 složila advokátní zkoušku na České advokátní komoře a následně působila jako samostatná advokátka. Od roku 2009 pracuje v advokátní kanceláři Ružič & partneři jako právník senior. Věnuje se kromě občanského a obchodního práva právu pracovnímu, nesporným rozvodům, problematice oddlužení, veřejným zakázkám, tvorbě smluv "na míru". Zabývá se rovněž nemovitostním právem, spotřebitelskými soutěžemi, reklamním právem, licenčními smlouvami autorskoprávního charakteru, právní ochranou osobních údajů. Jménem advokátní kanceláře publikačně přispívá do titulů vydávaných Nakladatelstvím FORUM s.r.o.

Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková

Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť. V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.