Martin Hradský

Martin Hradský se dlouhodobě věnuje systémům zlepšování. Vede a podílí se na optimalizačních projektech ve firmách jak v České republice, tak i na Slovensku. Specializuje se na rozvojové vzdělávání týmů a jednotlivců. Ukazuje cestu, jak budovat inovativní podniky díky zapojení zaměstnanců na všech úrovních organizační struktury. Externě nejčastěji pracuje ve výrobních podnicích, interně působí jako personální ředitel firmy Trade FIDES, a. s.

Další autoři

Bc. Pavel Prouza

Pavel Prouza v současnosti působí ve funkci Account Director v digital agentuře Brandz Friendz, specializované na sociální sítě.Má za sebou 10 let praxe v oblasti Media Professionals na vedoucích pozicích, specializuje se na nové trendy v oblasti hi-tech a online marketingu. Své zkušenosti uplatňuje také při navrhování konceptů komunikace a aplikací pro Facebook.

Radek Pavlíček

Radek Pavlíček je specialistou na přístupnost digitálního prostředí pro osoby se zrakovým postižením. Vystudoval učitelství matematiky a výpočetní techniky na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity, kde také působí ve Středisku Teiresiás a vede řadu projektů zaměřených na digitální přístupnost. Je autorem metodiky Blind Friendly Web, spoluautorem českých pravidel přístupného webu a lektorem digitálního designu bez bariér. Aktivně se podílí na testování asistivních technologií a dlouhodobě zlepšuje přístupnost pro uživatele s postižením zraku.

Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková

Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť. V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.

Mgr. Karel Navrátil

Karel Navrátil se jako advokát věnuje převážně softwarovému právu, ale zkušenosti má i v oblasti práva duševního vlastnictví, ochrany osobnosti a s řešením nejrůznějších soudních sporů. Na online svět se nedívá jen očima právníka, ale také jako Front-end designer.

JUDr. Roman Lang, PhD.

Ing. Rodan Svoboda, CIA, CICA, CRMA

Konzultant, hodnotitel a školitel v oblastech interního auditu, governance, risk managementu, řídicích a kontrolních systémů a compliance v rámci poradenské společnosti Eurodan v rámci tuzemských i zahraničních projektů.Podílel se na výkonném řízení, tvorbě metodiky a vzdělávání v profesní organizaci interních auditorů /ČIIA/. Vedl desítky týmů při interních auditech prověřujících vnitřní řídicí a kontrolní systémy jak v soukromém sektoru, tak ve veřejné správě a v neziskových organizacích.