Martina Jandová

Martina Jandová je certifikovaná výživová poradkyně. Více jak 8 let se specializuje nejen na tvorbu redukčních jídelníčků, ale sestavuje stravovací plány pro diabetiky, celiaky, děti a těhotné a kojící ženy.

Není zastáncem žádných zázračných diet, ani speciálních výživových doplňků. Jejím hlavním cílem je naučit své klienty novému životnímu stylu, jiným stravovacím návykům a tím přispět ke snížení váhy, zlepšení fyzické kondice a hlavně k upevnění zdraví a osobní pohody. 

Pořádá semináře pro veřejnost ale i pro děti ve školách a školkách. Přispívá svými články do časopisů Dieta, MF Dnes – Ona Dnes, Blesk zdraví, portálu www.prozeny.cz,  vidět ji můžete např. v pořadu Sama doma na ČT1, TV Nova – pořad Maminy s rozumem nebo slyšet v Radiu Český rozhlas Hradec Králové.    

Další autoři

Ing. Zdeněk Šenovský

V roce 1987 absolvoval VUT Brno, obor Přístrojová technika.Od roku 1996 se zabývá problematikou posuzování shody strojních zařízení, nejprve jako zaměstnanec ZPS Zlín, od roku 2004 jako OSVČ a od roku 2009 jako autorizovaný inspektor pro strojní zařízení TÜV SÜD Czech.

JUDr. Jan Horník, Ph.D.

je tajemníkem úřadu obce s rozšířenou působností a v minulosti býval mj. vedoucím oddělení kontroly odboru dozoru a kontroly veřejné správy Ministerstva vnitra, kde se specializoval na výklad zákona o obcích a kontroly výkonu samostatné působnosti orgány obcí. V současné době zastává pozici tajemníka městského úřadu obce s rozšířenou působností a věnuje se souběžně lektorské činnosti.Jan Horník je absolventem Právnické fakulty UK, kde následně působil jako interní doktorand na katedře trestního práva, kterému se jako vysokoškolský pedagog věnoval i na jiných vysokých školách. Souběžně od roku 2008 pracoval na odboru dozoru a kontroly veřejné správy Ministerstva vnitra, kde se specializoval na výklad zákona o obcích a kontroly výkonu samostatné působnosti orgány obcí. V současné době zastává pozici tajemníka městského úřadu obce s rozšířenou působností a věnuje se souběžně lektorské činnosti.  

Mgr. Marie Janšová

Marie Janšová je specialistkou v oblasti pracovního práva a expertkou na právo lidských zdrojů. Zaměřuje se také na právní vztahy statutárních orgánů korporací, ochranu osobních údajů a spornou agendu. V roce 2022 získala dokonce v oblasti pracovního práva ocenění PRÁVNÍK ROKU 2020/21. Mimo jiné působí jako člen v Kolegiu expertů Asociace pro rozvoj kolektivního vyjednávání a pracovních vztahů či představenstvu European Employment Law Association. Marie Janšová je předsedkyní představenstva Czech Employment Lawyers Association. Kromě toho se také pravidelně věnuje přednáškové a publikační činnosti.

Jakub Choutka

Jakub Choutka se event managementu věnuje od roku 1995. Jeho agentura realizuje nejnáročnější eventy v ČR a akce, které má s jeho týmem pod produkčním vedením, získávají česká i zahraniční ocenění. V květnu 2016 byl v rámci Czech Event Awards oceněn titulem Event manažer roku.Má zkušenosti s realizací velkých eventů v USA, VB, Indonésii, Austrálii, SAE, Brazílii, Mexiku a Rusku. 

RNDr. Petr Tiller

RNDr. Petr Tiller je aktivní v oblasti eGovernmentu již od roku 2009, kdy se účastnil na zadání a vytvoření Základních registrů, pro které vytvořil Globální architekturu. Aktivně se věnoval především budování a výstavbě Propojeného datového fondu České republiky. Druhou oblastí, ve které aktivně působí je Identifikace a autentizace osob při přístupu k digitálním službám státu a to jak na národní úrovni, tak ve spolupráci s Evropskou komisí na úrovni eIDAS. Aktuálně působí v Odboru Hlavního architekta Digitální a informační agentury, kde také řídí projekt Registru zastupování.

Vojtěch Untermüller

Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.