Mgr. Barbora Suchá
Barbora Suchá spolupracuje s advokátní kanceláří Weinhold Legal.
Po absolvování studia na Právnické fakultě Univerzity Karlovy působila v advokátní kanceláři PRK Partners a poté v Randl Partners.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mgr. Vojtěch Faltus
Mgr. Vojtěch Faltus je partnerem a společníkem advokátní kanceláře Aegis Law. Jako advokát se podílel na řešení transakcí a sporů v hodnotě miliard korun. Úspěšně radil klientům v oblasti stavebního práva, životního prostředí, energetiky, kapitálových trhů, platebních služeb, hazardních her či potravinářství. Je doporučovaným odborníkem na řešení sporů v prestižním hodnocení Legal 500. Také je zapsán jako rozhodce Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky a jako rozhodce u London Court of International Arbitration (LCIA).
Mgr. Michal Žmolík
Michal Žmolík je psychoterapeut, supervizor a lektor kurzů a školení z oboru školství, sociální a zdravotní péče. Nejraději školí témata komunikace, řešení konfliktů, stress management, syndrom vyhoření, práce s emocemi, osobní rozvoj, paliativní péče, lektorské dovednosti, týmová spolupráce, řízení a supervize aj.Vystudoval obor Řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích na Fakultě Humanitních studií Univerzity Karlovy v Praze, což jej pracovně nasměrovalo k pestrým pracovním zkušenostem v soukromém i veřejném sektoru.
Ing. Tomáš Posker
Tomáš Posker je výkonným ředitelem společnosti Poski.com s.r.o.Již v osmnácti letech začal s podnikáním na internetu, nyní řídí firmu, která se zabývá webdesignem, e-Marketingem a on-line prodejními systémy. Přednáší e-Marketing na Ekonomické fakultě VŠB Technické univerzity v Ostravě.
Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.
Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.