Mgr. Bc. Vítězslav Němčák, Ph.D.

Vítězslav Němčák v současnosti působí jako ředitel odboru legislativy MŠMT. Podílí se na zpracování návrhů právních předpisů nejen v tomto ministerstvu, ale také jako člen poradního orgánu vlády – v pracovní komisi Legislativní rady vlády. Je právním expertem v rozkladových komisích ministra školství, mládeže a tělovýchovy a ministryně spravedlnosti.

Ve státní správě působil také na Ministerstvu spravedlnosti, kde zastával vedoucí pozice v právních a legislativních odděleních. Působil také jako odborný stážista na Velvyslanectví ČR ve Francii a u Soudního dvora Evropské unie. Dále se věnoval výuce legislativního procesu v seminářích ústavního práva, Právnická fakulta Masarykovy univerzity. Publikoval články v odborných časopisech (Právník, Správní právo, Časopis pro právní vědu a praxi, Státní zastupitelství), články na odborných webových stránkách a příspěvky ve sbornících z odborných konferencí.

Další autoři

Mgr. Jiří Hruška

Jiří Hruška je uznávaným lektorem, mentorem a učitelem s mnohaletou praxí. Věnuje se moderním pedagogickým tématům, jako je formativní hodnocení, společné vzdělávání či efektivní metody výuky, kde je aktivní především poznávající žák.Je učitelem s mnohaletou praxí. Od roku 2002 působí jako lektor v oblasti dalšího vzdělávání a podpory pedagogů. Zabývá se například ekologickými tématy, globální výchovou, působil ve Výzkumném ústavu pedagogickém v rámci projektu Metodika II. Je autorem a spoluautorem celé řady publikací a vzdělávacích programů.

Mgr. Vladimír Studnička

Ing. Daniel Totušek, MBA

Daniel Totušek pracuje ve společnosti ALSENTA s.r.o.Velkou část své předchozí profesní dráhy prožil ve firmě KOMPASS Czech Republic, s.r.o. Posledních 10 let se věnuje službám pro nákup.

Mgr. Jana Štybnarová

Mgr. Jana Štybnarová vystudovala učitelství 1. stupně ZŠ na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a poté pracovala jako učitelka na základní škole. Později nastoupila na MŠMT, kde řešila problematiku evaluace, a to i v rámci projektů OPVK Kvalita I a Kvalita II. Podílela se na vedení projektu Cesta ke kvalitě, který se zabýval tematikou autoevaluace škol. Zároveň působila jako poradkyně autoevaluace. Absolvovala vzdělávání systemické supervize a koučování. Od roku 2017 je pedagogickou konzultantkou v 8. ZŠ Most a v současnosti také působí jako lektorka školských témat. Specializuje se na aktivní metody učení.

Ing. Hana Krejsová

Zabývá se chemickou legislativou, zákonem o chemických látkách a souvisejícími předpisy, klasifikací látek a přípravků, bezpečnostními listy. Intenzivně se věnuje nařízení REACH, biocidům a připravovanému předpisu GHS.Vystudovala VŠCHT v Pardubicích obor fyzikální a analytická chemie.Více než 20 let pracovala ve Výzkumném ústavu organických syntéz a.s. v Pardubicích. Věnovala se chemické informatice, tj rešeršemi a vyhledáváním informací o chemických látkách hlavně v oblasti toxicity a účinků na životní prostředí. 

MUDr. Zdeňka Trestrová

Zdeňka Trestrová po ukončení studií pracovala na Státním zdravotním ústavu Praha, kde se zabývala problematikou primární prevence u dětské a dorostové populace.Poté následovala Krajská hygienická stanice Středočeského kraje, kde se v rámci oboru hygiena dětí a mladistvých věnovala hygienickému dozoru dětských a dorostových zařízení. Kromě toho se zabývala projekty podpory veřejného zdraví zaměřenými především na prevenci poruch pohybového aparátu u dětí a na zdravou výživu. V současné době působí na Ministerstvu zdravotnictví ČR, odboru ochrany veřejného zdraví, kde řeší problematiku oboru hygieny dětí a mladistvých na celorepublikové úrovni.