Mgr. Ildikó Kőrösiová

Vzdelanie: Univerzita Komenského v Bratislave (magister práv, 2009) Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2009-advokátsky koncipient) Jazyky: anglický, maďarský, slovenský Špecializácia: pracovné právo, obchodné právo, občianske právo hmotné Prax: advokátsky koncipient

  • Vzdelanie: Univerzita Komenského v Bratislave (magister práv, 2009)

  • Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2009-advokátsky koncipient)

  • Jazyky: anglický, maďarský, slovenský

  • Špecializácia: pracovné právo, obchodné právo, občianske právo hmotné

  • Prax: advokátsky koncipient

Další autoři

Mgr. Petr Pantlík

Ing. Petr Pantlík pracuje na oblastním inspektorátu práce pro Středočeský kraj.Je pověřený zastupováním vedoucího oddělení inspekce II. – VTZ a stavebnictví.

Ing. Jiří Knap

Jiří Knap je prezident IFMA CZ a facility management konzultant.

Mgr. Karel Navrátil

Karel Navrátil se jako advokát věnuje převážně softwarovému právu, ale zkušenosti má i v oblasti práva duševního vlastnictví, ochrany osobnosti a s řešením nejrůznějších soudních sporů. Na online svět se nedívá jen očima právníka, ale také jako Front-end designer.

Ing. Vladimír Martínek

Vladimír Martínek je IT manažer a BIM koordinátor. Zajišťuje podporu BIM v AED project a.s., projekční a inženýrské kanceláři zabývající se převážně projektováním občanských a bytových staveb a navazující spolupráci při jejich realizaci. V současnosti zaměstnává AED přibližně 100 projektantů.

Ing. Pavel Koška

Ing. Pavel Koška se ve firmě Variant plus zabývá více než 10 let kamerovými systémy na pozicích produktového manažera a projektového manažera. Variant plus je specializovaný dovozce a distributor v oblasti bezpečnostních slaboproudých systémů.

Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.

Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.