Mgr. Ildikó Kőrösiová
Vzdelanie: Univerzita Komenského v Bratislave (magister práv, 2009) Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2009-advokátsky koncipient) Jazyky: anglický, maďarský, slovenský Špecializácia: pracovné právo, obchodné právo, občianske právo hmotné Prax: advokátsky koncipient
-
Vzdelanie: Univerzita Komenského v Bratislave (magister práv, 2009)
-
Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2009-advokátsky koncipient)
-
Jazyky: anglický, maďarský, slovenský
-
Špecializácia: pracovné právo, obchodné právo, občianske právo hmotné
-
Prax: advokátsky koncipient
Produkty související s autorem
Další autoři
JUDr. Lenka Pargáčová
Lenka Pargáčová ukončila štúdium na Právnickej fakulte Trnavskej univerzity v Trnave, kde jej bol v roku 2008 udelený titul Mgr.a v roku 2009 titul JUDr. Je členka Slovenskej advokátskej komory. Popri štúdiu na vysokej škole pracovala ako praktikantka v Centre právnej pomoci v Bratislave, po ukončení školy ako notárska koncipientka. Lenka na pozíciu právnik nastúpila do advokátskej kancelárie CLServices, s.r.o. v roku 2009. Počas svojej praxe nadobudla skúsenosti najmä v oblasti zmluvného práva, korporátneho práva a finančného práva.
Bc. František Gráfek
Alena Jabůrková vystudovala střední pedagogickou školu s oborem učitelství pro mateřské školy. Dále vystudovala bakalářské studium v oboru Školský management, magisterské studium Management vzdělávání. Všechna studia absolvovala na PdF UK v Praze.Má čtyřicetiletou pedagogickou praxi, z toho 28 let ve funkci ředitelky školy.s., kde zprvu zastával pozici metodika a specialisty vývoje produktů. Z této pozice již také realizoval interní kurzy na jednotlivých pobočkách banky. Tato zkušenost pak vedla k tomu, že se stal lektorem a koučem na plný úvazek a samostatně zabezpečoval vedení kurzů z pozice interního lektora. Po 8 letech v bankovnictví působil v oboru telekomunikací. Zde zodpovídal za veškeré procesy v oblasti vzdělávání a rozvoje lidských zdrojů. Z pozice interního lektora a kouče realizoval rozvojové programy. V rámci této své pozice se také aktivně podílel na náboru nových zaměstnanců a nastavení adaptačního procesu pro nové kolegy. Zároveň také realizoval Assesment/Development centra zejména pro obchodní pozice ve společnosti.
Vojtěch Untermüller
Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.
Mgr. Lukáš Krejčí
Lukáš Krejčí nastoupil po absolvování Právnické fakulty Masarykovy univerzity do společnosti ŠKODA AUTO jako právník v oblasti řízení lidských zdrojů.Zde se od počátku zaměřoval na problematiku pracovního práva, a to především v oblastech vysílání zaměstnanců, manažerská personalistika, agenturní zaměstnávání a v neposlední řadě i problematika tarifních vztahů, a to na úrovni nadnárodní společnosti.
V posledních několika letech vede tým, který má na starosti sociální dialog ve ŠKODA AUTO, tj. nejenom samotné kolektivní vyjednávání, ale mezinárodní spolupráci v této oblasti a dále společné personální projekty zaměstnavatele a odborů (Master Vendor koncept v oblasti agenturního zaměstnávání, nasazení časového konta u výrobních zaměstnanců, organizace práce v atypických směnných systémech apod.).
Ing. Dagmar Matějková
Dagmar Matějková se pohybuje v oblasti lidských zdrojů již od roku 2001. Doposud ve své kariéře vedla nadnárodní týmy a nastavovala HR strategie a procesy.Ve své kariéře pracovala v různých globálních i mezinárodních společnostech. Kromě vypracovávání strategií se věnovala obvyklým každodenním činnostem, jako je rozvoj a vzdělávání zaměstnanců, průzkumy mezd, příprava rozpočtu, talentový management, řízení výkonnosti, ale také ukončování pracovního poměru (spravedlivým a ne bolestivým způsobem) či nejasnosti a spory týkající se pracovně právní legislativy.