Mgr. Ildikó Kőrösiová
Vzdelanie: Univerzita Komenského v Bratislave (magister práv, 2009) Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2009-advokátsky koncipient) Jazyky: anglický, maďarský, slovenský Špecializácia: pracovné právo, obchodné právo, občianske právo hmotné Prax: advokátsky koncipient
-
Vzdelanie: Univerzita Komenského v Bratislave (magister práv, 2009)
-
Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2009-advokátsky koncipient)
-
Jazyky: anglický, maďarský, slovenský
-
Špecializácia: pracovné právo, obchodné právo, občianske právo hmotné
-
Prax: advokátsky koncipient
Další autoři
Mgr. Petr Pantlík
Ing. Petr Pantlík pracuje na oblastním inspektorátu práce pro Středočeský kraj.Je pověřený zastupováním vedoucího oddělení inspekce II. – VTZ a stavebnictví.
Mgr. Karel Navrátil
Karel Navrátil se jako advokát věnuje převážně softwarovému právu, ale zkušenosti má i v oblasti práva duševního vlastnictví, ochrany osobnosti a s řešením nejrůznějších soudních sporů. Na online svět se nedívá jen očima právníka, ale také jako Front-end designer.
Ing. Vladimír Martínek
Vladimír Martínek je IT manažer a BIM koordinátor. Zajišťuje podporu BIM v AED project a.s., projekční a inženýrské kanceláři zabývající se převážně projektováním občanských a bytových staveb a navazující spolupráci při jejich realizaci. V současnosti zaměstnává AED přibližně 100 projektantů.
Ing. Pavel Koška
Ing. Pavel Koška se ve firmě Variant plus zabývá více než 10 let kamerovými systémy na pozicích produktového manažera a projektového manažera.
Variant plus je specializovaný dovozce a distributor v oblasti bezpečnostních slaboproudých systémů.
Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.
Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.