Mgr. Jan Lašmanský, LL.M.

Je spoluzakladatelem advokátní kanceláře Karo, Lašmanský & Partners.

Narodil se v Chrudimi a vystudoval Právnickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně (2002). V roce 2010 získal titul LL.M. Advokátní zkoušky složil v roce 2006.

Před založením advokátní kanceláře Karo, Lašmanský & Partners Honza působil v největší české advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners, kde se specializoval na poskytování právních služeb v oblasti veřejného sektoru. Jan má rovněž rozsáhlé zkušenosti s obchodněprávními konzultacemi (obchodní a závazkové právo a M&A) a zastupováním před soudy. V roce 2011 obdržel ocenění Asociace pro podporu projektů partnerství veřejného a soukromého sektoru za činnost v oblasti PPP v České republice. Je členem právní komise Sdružení odboru vodovodů a kanalizací ČR (SOVAK).

Jan se podílel na přípravě části důvodové zprávy k novému zákonu o zadávání veřejných zakázek (část RIA) a na zpracování připomínek v legislativním procesu za různé odborné spolky. Má bohaté zkušenosti s přednáškovou činností, a to v rámci několika vzdělávacích institucí. Publikuje články v odborných časopisech, aktivně se věnuje přednáškové činnosti na konferencích a vede specializovaná školení.

Další autoři

Ing. David Pinka

David Pinka je poradce a specialista na řízení nákupu, logistiky a odběratelsko-dodavatelských vztahů.

Iva Baranová

Mgr. David Flutka

David Flutka je spolupracujícím advokátem kanceláře Legal Partners. Ve své advokátní praxi se zabývá zejména korporátním právem a v jeho rámci především fúzemi a akvizicemi, převody majetkových účastí ve společnostech a restrukturalizacemi. Kromě toho se David zabývá i právem občanským, pracovním a mezinárodním právem soukromým.David je absolventem Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze, přičemž v rámci programu Erasmus studoval též na Faculty of Law Cardiff University.     

Mgr. Zuzana Ema Koláček

Mgr. Zuzana Ema Koláček působí jako psycholožka online poradny Mojra. Svou profesní dráhu odstartovala v diagnostickém ústavu, kde získala cenné zkušenosti s prací nejen s dětmi, ale i s dospělými, rodiči a pedagogy. Díky této praxi se naučila vnímat problémy komplexně a hledat hlubší souvislosti v rodinném i školním prostředí. Ve své práci se nejčastěji setkává s tématy, jako jsou úzkosti, stres, panické ataky, nízké sebevědomí, sebepoškozování či šikana. Velmi dobře rozumí tomu, jak úzce jsou propojeny emocionální vývoj a výzvy spojené s dospíváním. Právě proto při práci s dětmi vždy bere v úvahu celý rodinný systém — věří, že smysluplná změna nastává tehdy, když spolupracují všichni členové rodiny. Klienti oceňují její cit pro detail a schopnost vnímat i to, co na první pohled zůstává skryté. Právě tyto detaily pak často vedou k zásadním posunům a zlepšení situace. V online poradně Mojra působí jako psycholožka, která nabízí porozumění, bezpečný prostor a citlivý, ale efektivní přístup k řešení psychických obtíží.

Ing. Mgr. Jana Dannhoferová, Ph.D.

Jana Dannhoferová vystudovala odbornou informatiku na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity a ekonomickou informatiku na Provozně ekonomické fakultě Mendelovy univerzity (PEF MENDELU).V současné době pracuje jako odborná asistentka Ústavu informatiky PEF MENDELU, kde přednáší výpočetní techniku, počítačovou grafiku, digitální fotografii, audiovizuální komunikaci, animaci a geoprostor. Řadu let pracuje jako externí redaktorka časopisu Computer. Vydala několik titulů věnovaných kancelářským aplikacím a počítačové grafice. Je akreditovaným testerem programů ECDL Core a ECDL Advanced v České republice.

Vojtěch Untermüller

Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.