PhDr. Jana Mrázková, Ph.D.

Pracuje jako školní speciální pedagožka a zároveň také v pedagogicko-psychologické poradně na pozici metodičky pro školní poradenská pracoviště. Dále působí jako supervizorka a učí na PedF UK v kurzu CŽV pro školní psychology a speciální pedagogy. Na této fakultě vystudovala  obor Speciální pedagogika a psychologie edukativní a školní, absolvovala sebezkušenostní psychoterapeutický výcvik, systemický výcvik v rodinné terapii a supervizní výcvik. Problematice inkluzivního vzdělávání, ale především podpoře žáků, učitelů a rodičů se věnuje ve své praxi, výzkumu i lektorsky.

Další autoři

Ing. Ondřej Ševeček

Ondřej Ševeček se již 17 let zabývá počítačovou bezpečností a kryptografií na platformě Microsoft, jako konzultant a lektor v GOPAS a.s.přednáší a řeší projekty pro podnikové zákazníky po celém světě. Jako bezpečnostní výzkumník nahlásil Microsoftu již dvě bezpečnostní díry, které dostaly oficiální záplatu. Vlastní profesionální certifikace MCSM a MVP firmy Microsoft, jako i Certified Information Systems Auditor (CISA) a Computer Hacking Forensic Investigator (CHFI).

Radek Škrabal, Bc.

Od roku 2005 působí ve Special Service International (SSI) Praha jako security konzultant a lektor.Věnuje se konzultační a poradenské činnosti klientům v oblasti bezpečnosti, lektorské činnosti v rámci projektu „Prevence kriminality a terorismu v hotelovém provozu“ ve spolupráci s Asociací hotelů a restaurací ČR,        přípravě a zpracování bezpečnostního auditu, přípravě a realizaci bezpečnostních opatření, bezpečnostním školením (zásady, chování, taktika…), jednání a spolupráci s klienty, přípravě a zpracování nabídky, realizaci a řízení akcí EVENT security.

JUDr. Michal Petr, Ph.D.

Michal Petr působí na Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže od roku 2003 jako ředitel Legislativně právního odboru, od roku 2009 jako ředitel Sekce legislativy a mezinárodních záležitostí.V rámci svého působení na Úřadě vedl zejména práce na novelizacích zákona o ochraně hospodářské soutěže souvisejícími s členstvím České republiky v EU a na přípravě nového programu leniency z roku 2007. Je spoluautorem komentáře k zákonu o ochraně hospodářské soutěže a k zákonu o veřejných zakázkách, rozsáhle publikuje na téma soutěžního práva a vybraných otázek práva komunitárního. Současně předsedá rozkladové komisi Úřadu pro oblast hospodářské soutěže. Je aktivní i v akademické sféře, kde pracuje jako odborný asistent na Ekonomicko správní fakultě Masarykovy univerzity a na Právnické fakultě Univerzity Palackého, v obou případech v oboru soutěžního a evropského práva.

Mgr. Michal Čermák

Mgr. Michal Čermák byl v minulosti ředitel úseku veřejných zakázek Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, nyní je zadavatelem veřejných zakázek na ČVUT v Praze.Podílí se dále jako poradce pro zadávání veřejných zakázek s obzvláště složitými předměty plnění pro ministerstva a ústřední orgány státní správy a zdravotnické zařízení; Vyučuje veřejné zakázky na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Je vlastníkem poradenské společnosti CERAP, s.r.o. – www.cerap.cz, která se zaměřuje zejména na zadávání veřejných zakázek v IT.

Iva Berná

Iva Berná působí jako konzultantka a lektorka v DMC management consulting.V DMC management consultingc se téměř 10 let věnuje rozvoji zaměstnanců a řešení problémů zaměstnavatelů. Poslední dva roky se ve firmách zabývá zejména projekty zaměřenými na udržení zaměstnanců – jak během onboardingu, tak i v dlouhodobějším horizontu. Je nadšenou trenérkou modulu Job Relations metodiky Training Within Industry, která díky strukturovanému přístupu k vedení lidí vyvrací mýty o tom, že leadership je měkká dovednost, která je závislá na přirozeném talentu.

Michaela Antalíková

Michaela Antalíková vystudovala Státní konzervatoř, posléze sociální pedagogiku a teologii na VOŠ Jabok.Učila na 1. i 2. st. běžné státní základní školy, soukromé ZŠ Klíček, ale také na ZŠ s Montessori programem. V její třídě vždy byly začleněny děti se znevýhodněním, ať zdravotním, mentálním nebo sociálním. Je lektorkou programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Řadu let se věnuje práci s dětmi s postižením a lektoruje semináře pro pedagogy, asistenty pedagoga, rodiče a sociální pracovníky. Také vede prožitkové dílny se školními třídami, kde je začleněno dítě s postižením nebo do třídy má teprve přijít – cílem je dětem a učitelům pomoci nastavit ve třídě základy dobrých vztahů. Zajímá se o praktické využití nástrojů Plánování zaměřeného na člověka ve škole. Pro Rytmus-od klienta k občanovi, o.p.s. pracuje ve Středisku podpory inkluze jako metodička a lektorka.