PhDr. Jana Mrázková, Ph.D.

Pracuje jako školní speciální pedagožka a zároveň také v pedagogicko-psychologické poradně na pozici metodičky pro školní poradenská pracoviště. Dále působí jako supervizorka a učí na PedF UK v kurzu CŽV pro školní psychology a speciální pedagogy. Na této fakultě vystudovala  obor Speciální pedagogika a psychologie edukativní a školní, absolvovala sebezkušenostní psychoterapeutický výcvik, systemický výcvik v rodinné terapii a supervizní výcvik. Problematice inkluzivního vzdělávání, ale především podpoře žáků, učitelů a rodičů se věnuje ve své praxi, výzkumu i lektorsky.

Další autoři

PhDr. Mgr. Monika Puškinová, Ph.D.

Monika Puškinová je vyhledávanou specialistkou na školskou legislativu. Zabývá se také poradenskou a lektorskou činností. Má bohatou praxi v oblasti školství, publikuje odborné knihy a články. Je jednatelkou společnosti Monika Puškinová, s. r. o. 

Ing. Vladimír Zdražil

Ing. Vladimír Zdražil je členem metodické rady Svazu účetních, působí v oboru účetnictví od roku 2007 a dlouhodobě se věnuje lektorské činnosti a vedení účetnictví.

JUDr. Petr Perman

Petr Perman je absolventem Právnické fakulty UK v Praze (1970), absolventem postgraduálního studia (1982), externím učitelem na Katedře občanského práva Právnické fakulty UK v Praze (1984 - 1989). Pracoval v rezortu prokuratury na úseku občanskosoudního dozoru v součinnosti s Nejvyšším soudem ČR a ČSSR při tvorbě občanskoprávní judikatury.V letech 1987 a 1988 absolvoval stáž v oblasti legislativní činnosti ústředních orgánů, NS ČSSR, ČNR a vlády. Byl  členem legislativní komise vlády ČSSR. V letech 1990 - 2010 se věnoval advokacii (specializace občanskoprávní a obchodní), zejména závazkovým a majetkovým vztahům, včetně častých soudních sporů, případně u rozhodčích soudů. 

Mgr. Vojtěch Kadlubiec, Ph.D.

Vojtěch Kadlubiec je odborníkem na pracovní právo a působí jako interní pedagog a vědecký pracovník na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně.Po absolvování magisterského studia v oboru Právo a právní věda na Právnické fakultě Masarykovy univerzity ukončil na téže fakultě v roce 2019 také prezenční doktorský studijní program v oboru Pracovní právo, když úspěšně složil státní doktorskou zkoušku a obhájil disertační práci na téma „Zdravotní nezpůsobilost zaměstnance k výkonu práce a právní povaha lékařských posudků“. Mimo to působí v advokátní kanceláři, zabývá se studiem právní úpravy pracovněprávních vztahů v Polské republice a publikuje odborné vědecké i praktické články a monografie s tématikou související s regulací výkonu závislé práce, zejména pokud jde o nahrazování majetkové a nemajetkové újmy způsobené pracovním úrazem či nemocí z povolání a o problematiku okolo zdravotní způsobilosti zaměstnance k výkonu práce a jejího posuzování. Články autora se objevily např. v časopisech Právní rozhledy, Právník, Práce a mzda či Časopis pro právní vědu a praxi. Zabývá se také poradenskou a komerční lektorskou činností.

Mgr. Tomáš Liškutín

Tomáš Liškutín, advokát, je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity, kde získal v roce 2010 titul Mgr.Na stejné fakultě navázal studiem v doktorském studijním programu (PhD.) na katedře občanského práva. Má zkušenosti z více než pětileté spolupráce s SOS – Sdružením obrany spotřebitelů, o.s. a z tříletého působení v advokátní kanceláři PRK Partners. V současné době má vlastní advokátní kancelář. Specializuje se na právo občanské, obchodní a pracovní. Věnuje se rovněž odborné publikační činnosti a své příspěvky přednáší na vědeckých konferencích doma i v zahraničí.

doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D.

Docent Martin Rusek působí jako zástupce vedoucího katedry chemie a didaktiky chemie na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Zároveň zastává funkci proděkana pro vědu a výzkum. V rámci velké revize RVP působil jako garant pracovní skupiny. Ve své pedagogické a vědecké činnosti se zaměřuje zejména na kurikulum výuky přírodovědných oborů s důrazem na chemii – analýzu kurikula, analýzy učebnic a způsobů jejich využívání, rozvoj profesního vidění budoucích učitelů chemie, rozvoj dovedností řešit problémy. V posledních letech se intenzivně zabývá problematikou dosaženého kurikula a s ním spojenou připraveností studentů na studium (chemie) na vysoké škole.