Mgr. Josef Bátrla

Josef Bátrla je samostatný advokát, kterého baví technologie a start-upy.

Josef prošel několika advokátními kancelářemi, kde se podílel na velkých a významných projektech v rámci ICT a GDPR. Díky tomu tak nasbíral zkušenosti a může tak ve svých specializacích pokračovat i jako jednočlenný tým. Mimo svoji praxi Josef často publikuje a přednáší.

Další autoři

JUDr. Vladimír Voříšek

Mgr. Ondřej Pečený

Specializuje se na psychologické poradenství, koučink, facilitaci, mediaci a lektorskou činnost v oblasti měkkých dovedností.Vystudoval psychologii na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity v Brně, absolvoval psychoterapeutický výcvik akreditovaný Ministerstvem zdravotnictví ČR, neustále se odborně vzdělává. V současnosti kromě psychologického poradenství, koučování a lektorské činnosti participuje na projektu Slunce občanského sdružení Tilia o.s., které připravuje programy pro děti z dětských domovů. www.ondrej-peceny.cz

Mgr. Petr Bata

Státní úřad inspekce práce

PhDr. Mgr. Ing. Lukáš Smutný, MBA, MSc., v. r.

Lukáš Smutný je pedagog a vedoucí pracovník ve školství, působí jako lektor a garant kvalifikačních studií. Již čtyři roky je garantem programu MBA pro ředitele škol a školských zařízení, pořádaného Ústavem práva a právní vědy, o.p.s. a v letošním roce 2016 se stal také autorizovaným lektorem pro oblast společného vzdělávání.

Bc. Lucie Pflugová

Lucie Pflugová působí jako inspektor - metodik BOZP pro stavebnictví na oblastním inspektorátu práce Praha.  

Vojtěch Untermüller

Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.