Mgr. Josef Bátrla

Josef Bátrla je samostatný advokát, kterého baví technologie a start-upy.

Josef prošel několika advokátními kancelářemi, kde se podílel na velkých a významných projektech v rámci ICT a GDPR. Díky tomu tak nasbíral zkušenosti a může tak ve svých specializacích pokračovat i jako jednočlenný tým. Mimo svoji praxi Josef často publikuje a přednáší.

Další autoři

Tomáš Chadim

Odborník v oblasti energetické efektivity, produktový manažer společnosti ČEZ ESCO a.s. pro oblasti energetického managementu a energetického poradenství

Ing. Aleš Sladký

Aleš Sladký je kouč a lektor v oblasti obchodu B2B. Má za sebou více než 25 let zkušeností na vedoucích obchodních pozicích, jako obchodní ředitel odpovídal za obrat ve výši 300 milionů Kč. V současnosti je stále aktivní v obchodním vedení firem.Pomáhá firmám s optimalizací obchodních postupů, trénuje obchodní dovednosti pro začátečníky i pokročilé a koučuje majitele a manažery firem.

Mgr. Marek Adler

Mgr. Marek Adler vstoupil do školství v roce 2015, kdy se stal učitelem na základní škole. Od roku 2018 se věnuje mentoringu v oblasti vzdělávání pedagogů a od roku 2021 tvoří svůj vlastní podcast s názvem Mozaika vzdělávání. Jako lektor se zabývá tématy, jako je využití umělé inteligence ve výuce, zavedení formativního hodnocení, anebo tandemová výuka. V současné době je také ředitelem základní školy.

Ing. Radim Loukota

Ing. Radim Loukota je předseda oblasti Pardubice, delegát SD a místopředsedou Představenstva ČKAIT.

Dominik Vítek

Dominik Vítek působí jako advokát v advokátní kanceláři PEIERSTONE a ve své právní praxi se zaměřuje na poradenství klientům z technologického sektoru, zejména v oblasti práva ICT, IP, ochrany dat a kybernetické bezpečnosti. Je členem Spolku pro ochranu osobních údajů.

Michaela Antalíková

Michaela Antalíková vystudovala Státní konzervatoř, posléze sociální pedagogiku a teologii na VOŠ Jabok.Učila na 1. i 2. st. běžné státní základní školy, soukromé ZŠ Klíček, ale také na ZŠ s Montessori programem. V její třídě vždy byly začleněny děti se znevýhodněním, ať zdravotním, mentálním nebo sociálním. Je lektorkou programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Řadu let se věnuje práci s dětmi s postižením a lektoruje semináře pro pedagogy, asistenty pedagoga, rodiče a sociální pracovníky. Také vede prožitkové dílny se školními třídami, kde je začleněno dítě s postižením nebo do třídy má teprve přijít – cílem je dětem a učitelům pomoci nastavit ve třídě základy dobrých vztahů. Zajímá se o praktické využití nástrojů Plánování zaměřeného na člověka ve škole. Pro Rytmus-od klienta k občanovi, o.p.s. pracuje ve Středisku podpory inkluze jako metodička a lektorka.