Mgr. Josef Pojsl
Další autoři
Mgr. Petra Bielinová
Advokátka, která se dlouhodobě věnuje správnímu právu, zejména problematice související s širokou agendou územně samosprávných celků, právem na informace a veřejnými zakázkami.
Ing. Robert Piffl
Robert Piffl vystudoval ČVUT FEL - katedru kybernetiky. Od roku 1992 se zabývá problematikou elektronických forem dokumentů v rámci jejich životních cyklů a s tím související technologickými a legislativními aspekty. V současné době na Ministerstvu vnitra působí v týmu připravujícím nové právní předpisy v oblasti archivnictví a spisové služby.
Ing. Petr Macek
Petr Macek je specialistou na internetový marketing a má široké praktické zkušenosti ze zákaznických projektů propagujících služby a produkty firem na internetu.Pravidelně přednáší na školeních pro obchodní spolky (např. hospodářské komory) a je zkušeným lektorem i v oblasti firemního vzdělávání. Vystudoval Vysoké učení technické v Brně a projektové řízení na Technologické univerzitě v australském Sydney. Má mezinárodní zkušenosti z pracovních pobytů v Irsku, Rusku a Austrálii.
Mgr. Veronika Trakalová
Metodička Intrastatu v oddělení datové podpory zahraničního obchodu Českého statistického úřadu.
Jarmila Zahornadská, Ph.D.
Jarmila Zahorandská, zkušená lektorka v jednotlivých oblastech životního prostředí, včetně zavádění manažerských environmentálních systémů, působí jako odborný poradce při zabezpečení souladu podniků s legislativními požadavky.Jako osoba odborně způsobilá pro nakládání s chemickými látkami a přípravky, vodohospodář a odpadový hospodář prakticky vede podniky při plnění legislativních požadavků a odborně je zastupuje při jednání s kontrolními orgány a státní správou.
Barbara Hrabalová
Řídí divizi Ipsos Loyalty, kam patří také tým CEM.Přednáší a přispívá do odborných periodik (Smith Novak, Franchise Club, Strategie, Marketing Sales Media, Firemní obchod aj.). Dlouhodobě spolupracuje s Customer Experience Professionals Association (CXPA), ve které je členkou marketingového výboru. Mystery shoppingu a řízení zákaznické zkušenosti se věnuje od roku 2006.