Mgr. Marek Bednář
Marek Bednář působí v AK Glatzová & Co.
Další autoři
Ing. Zdeněk Fildán
Zdeněk Fildán, lektor kurzů legislativy životního prostředí a podnikové ekologie, je jednatelem firmy ENVI GROUP s.r.o., která se zabývá poradenskými službami a vydavatelskou činností v oblasti průmyslové a podnikové ekologie.Působí v řadě firem jako externí podnikový ekolog a odborný poradce při zabezpečení souladu podniků s legislativními požadavky a při zavádění systémů řízení podle ISO 14001.
Mezi stěžejní projekty, které Zdeněk Fildán řídí, patří tvorba a vydávání odborných publikací pro oblast podnikové ekologie. Publikace se zaměřují na všechny hlavní oblasti průmyslové ekologie: chemické látky a přípravky, prevence závažných havárií, chemické látky a přípravky na pracovištích, odpadové hospodářství, využívání a ochrana vod, problematika obalů, ochrana ovzduší, integrovaná prevence, integrovaný registr znečišťování a další oblasti.
JUDr. Tomáš Kalenský
JUDr. Tomáš Kalenský je advokát, partner kanceláře HAVEL & PARTNERS.Specializuje se na oblast stavebnictví, development, veřejné zakázky a obchodní smluvní vztahy.
Michal Macoun
Pan Michal Macoun, ze společnosti EDGE Consulting, s.r.o., je certifikovaným projektovým manažerem (PRINCE2), s více než dvanáctiletými zkušenostmi s řízením komplexních IT projektů v oblastech zabezpečení dat, optimalizace, virtualizace a cloudových řešení. Vlastní také certifikát DPO Pověřence pro ochranu osobních údajů, dle nového nařízení GDPR.
Ing. František Šalanda
František Šalanda vystudoval Fakultu řízení VŠE v Praze, obor vědeckotechnické informace.Po pěti letech práce v Evropském informačním středisku Karlovy univerzity ve funkci informačního specialisty se stal vedoucím oddělení databází a on-line služeb. Zde se podílel na několika projektech UNESCO v oblasti informatiky. Po roku 1989 pracoval na Britském velvyslanectví v Praze pro vládní Know-how fond, jehož cílem byla podpora rozvoje prioritních oblastí pro rychlý rozvoj tržní ekonomiky. Kromě toho zde působil i jako poradce pro informační technologie. Od roku 1995 byl ředitelem marketingu ve společnosti Albertina data, s.r.o. a byl zodpovědný za péči o nejvýznamnější klienty společnosti, obchodní partnery a smluvní dodavatele dat.