Mgr. Markéta Fáberová

Od roku 2014 pracuje jako marketingový manažer na volné noze. Mezi její klienty patří drobní živnostníci, malé a střední firmy i velké korporace.

Po studiích marketingové a sociální komunikace na Baťově univerzitě ve Zlíně pracovala jako marketingový manažer obchodního centra. Starala se o jeho mnohamilionový rozpočet a zároveň pomáhala malým obchodům, aby obstály ve velké konkurenci. Podobnou zkušenost získala u Bílých Tygrů Liberec, kde partnerům klubu pomáhala s přípravou jejich efektivní prezentace. Více informací na www.marketting.cz nebo https://www.linkedin.com/in/marketa-faber/.

Další autoři

Ing. Eva Wernerová, Ph.D

Eva Wernerová působí jako odborná asistentka na katedře Městského inženýrství Fakulty stavební Vysoké školy báňské - Technické univerzity v Ostravě.Její hlavní oblastí zájmu je facility management. Problematiku správy majetku a provozu budov přednáší. Na tato témata také četně publikuje.

Mgr. Petr Valenta, Ph.D.

Petr Valenta je pedagog a projektový manažer Národního pedagogického institutu ČR.

Mgr. Adam Zbiejczuk

Adam Zbiejczuk patří k předním českým odborníkům v oblasti sociálních médií.Byl zodpovědný za on-line komunikaci mBank první dva roky jejího fungování v ČR, vedl social media týmy v agenturách Ataxo a H1.cz, podílel se na vzniku nástroje pro monitoring sociálních sítí Social Insider, organizuje setkání profesionálů BabelCamp a pravidelné večery BabelTalk. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz, přes dva roky se stará o sociální sítě společnosti BMW Česká republika. Učí na KISK FF Masarykovy univerzity v Brně.

Jan Baxa

Jana Baxa je vedoucí Asset Managementu společnosti CA Immo Czech Republic, využívá více než desetileté zkušenosti se správou komerčních budov.Ze své praxe ví, že problémy či požadavky jednotlivých nájemců se musí propojit s možnostmi budovy a schopnostmi její správy. Zaměřuje se na polohové aspekty budov, jejich šetrném provozování a také vestavbami nájemců i samotným provozováním a údržbou vnitřních prostor budov. Jednotlivec je tím nejdůležitějším v budově a převážně na jeho výkonu závisí i obchodní výsledky firem. Budova by svojí schránkou a technologiemi měla nabídnout dlouhodobě kvalitní prostředí umožňující lidem v ní trávit několik tisíc hodin ročně.

Martin Potužák

Vede v Ipsosu tým měření kvality služeb a customer experience (CEM).Od roku 2004 se specializuje na průzkumy metodou mystery shoppingu a na aplikaci navazujících opatření. Za svou více než desetiletou praxi získal zkušenosti s projekty v různých oborech od bankovnictví, pojišťoven přes automotive, energetiku až po retail.

Ing. Jan Tolar