Mgr. Maroš Sovák
Maroš Sovák je specialista na veřejné zakázky, který v současné době působí v advokátní kanceláři KROUPAHELÁN. V rámci své praxe se zabývá zejména soutěžním, správním, pracovním, občanským a evropským právem. Několik let působil na Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, kde se stal ředitelem právního odboru a také zastával pozici vedoucího oddělení metodické podpory a kontroly veřejných zakázek.
Produkty související s autorem
Další autoři
Barbara Hrabalová
Přednáší a přispívá do odborných periodik (Smith Novak, Franchise Club, Strategie, Marketing Sales Media, Firemní obchod aj.). Dlouhodobě spolupracuje s Customer Experience Professionals Association (CXPA), ve které je členkou marketingového výboru. Mystery shoppingu a řízení zákaznické zkušenosti se věnuje od roku 2006.
Robert Havránek
Robert Havránek působí jako produktový manažer ve společnosti Microsoft, kde má na starosti aplikační platformu, konkrétně produkty SQL Server a Windows Azure platformu.V předchozích letech působil v Microsoftu v oblasti rozvoje partnerů a partnerských programů a mimo Microsoft na různých pozicích v marketingu a managementu.
Ing. Štěpánka Uličná, Ph.D.
Štěpánka Uličná je specialistka v oblasti vedení, řízení, motivace a rozvoje pracovníků. Ve společnostech je zodpovědná za nastavení efektivních procesů náboru, výběru, adaptace, rozvoje, ale i propouštění pracovníků.
Pomáhá zavádět motivační systém hodnocení a odměňování do různých typů organizací. Rozvíjí nejčastěji tyto kompetence pracovníků: komunikaci, motivaci, prezentaci, vyjednávání, argumentaci, vedení a řízení, kreativní myšlení prostřednictvím moderních vzdělávacích technik.Nyní se soustřeďuje na podporu vedení a řízení týmů online (remote management) a nastavení systému podporující home office, výkonnost a spokojenost pracovníků.
Radek Pavlíček
Radek Pavlíček je specialistou na přístupnost digitálního prostředí pro osoby se zrakovým postižením. Vystudoval učitelství matematiky a výpočetní techniky na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity, kde také působí ve Středisku Teiresiás a vede řadu projektů zaměřených na digitální přístupnost. Je autorem metodiky Blind Friendly Web, spoluautorem českých pravidel přístupného webu a lektorem digitálního designu bez bariér. Aktivně se podílí na testování asistivních technologií a dlouhodobě zlepšuje přístupnost pro uživatele s postižením zraku.
Ing. Vladimír Čepelák, CSc.
Vladimír Čepelák absolvoval fakultu automatizace a ekonomiky VŠCHT v Praze.Vědeckou hodnost získal v oboru technická kybernetika ve Výzkumném ústavu matematických strojů v Praze. Pracoval na různých pozicích v oboru IT, naposledy ve firmě BSC Praha, s. r. o., (1990 – 95), kde byl členem nebo vedoucím projektových týmů pro implementaci bankovních a podnikových informačních systémů. Od roku 1995 je činný samostatně v oborech poradenství IT a odborné překladatelství.
Mikuláš Němec
Je marketingový specialista na onlinovou reklamu a eventový manažer. Za svou pestrou kariéru v oblasti B2B, B2C a eventového marketingu má zkušenosti jak s nadnárodními giganty obchodního světa, tak se zaměřením na menší místní podnikySvé zkušenosti získal díky letitým spojením například se značkami jako jsou Samsung, eBay, Let It Roll, Monster, Johnson & Johnson, v agenturách Mustard a Aqua Digital a spoluprací s aktuálními klienty, se kterými je v kontaktu na denní bázi. Mimo prodejní a brandawareness kampaně se zaměřuje na komunikaci s fanoušky, influencerů a pořádání velkých hudebních akcí po ČR.