Mgr. Maroš Sovák

Maroš Sovák je specialista na veřejné zakázky, který v současné době působí v advokátní kanceláři KROUPAHELÁN. V rámci své praxe se zabývá zejména soutěžním, správním, pracovním, občanským a evropským právem. Několik let působil na Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, kde se stal ředitelem právního odboru a také zastával pozici vedoucího oddělení metodické podpory a kontroly veřejných zakázek.

Další autoři

Mgr. Jan Turek

Jan Turek je advokátem v advokátní kanceláři Weinhold Legal, v níž působí od roku 2001.Od roku 2008 je advokátem zapsaným v seznamu advokátů vedeném Českou advokátní komorou. Získal rozsáhlé zkušenosti při četných projektech zahrnujících zejména právo obchodních společností a obchodní právo, fúze, akvizice a restrukturalizace společností, dále právo duševního vlastnictví a problematiku ochrany osobních údajů. Soustavně se rovněž věnuje právu veřejného zadávání. Ve své praxi se podílel na řadě projektů pro významné klienty, mezi nimiž je řada zahraničních i domácích společností, veřejnoprávních institucí či ústředních orgánů státní správy. Jan Turek vedl již předchozí úspěšné turnusy tohoto kurzu a vždy se značným pozitivním ohlasem mezi účastníky.

Mgr. Lukáš Pruška

Lukáš Pruška vystudoval Právnickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně. V rámci své profesní praxe se věnuje již od roku 2009 zejména problematice veřejných zakázek, veřejnému investování, včetně financování z dotačních titulů.Již od dob studií působil v advokacii, nejprve jako právní praktikant, poté jako advokátní koncipient a od roku 2016 jako advokát zapsaný v seznamu advokátů České advokátní komory. Problematice veřejných zakázek, veřejnému investování, včetně financování z dotačních titulů, se věnuje prakticky od začátku své profesní praxe v roce 2009. V poslední době se zaměřuje zejména na veřejné zakázky, závazky a právo ve stavebnictví, včetně problematiky obchodních standardů FIDIC. V rámci své specializace publikuje a věnuje se vzdělávací a přednáškové činnosti. Během své praxe se podílel na administraci několika set veřejných zakázek a výběrových řízení, z části spolufinancovaných z evropských fondů. Ve společnosti se věnuje zejména zadávání veřejných zakázek, vzdělávání a školícím aktivitám.

Mgr. Ingrid Drozdíková

Ingrid Drozdíková vyštudovala odbor organická chémia na Prírodovedeckej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave.  Po šiestich rokoch praxe vo vedeckom odbore, aj ako vysokoškolský učiteľ, odišla v roku 2000 pracovať do médií. Počas viac ako desaťročnej praxe v printových médiách získala skúsenosti ako editor, publikovala články z oblasti tvorby legislatívy, politiky, hospodárstva, zdravotníctva, životného prostredia či pôdohospodárstva.  Od roku 2010 pôsobí ako editorka publikácie Osobná zodpovednosť a riziká štatutárnych zástupcov. Mgr. Ingrid Drozdíková s autormi tak poskytuje nepretržitý kvalitný aktualizačný servis, vďaka  ktorému si multimediálna publikácia udržuje stále svoju vysokú úžitkovú hodnotu.

Mgr. Veronika Odrobinová

Veronika Odrobinová je zakládající partnerkou advokátní kanceláře GT Legal. Předtím Veronika působila více než 20 let v několika mezinárodních advokátních kancelářích.Veronika Odrobinová je zakládající partnerkou advokátní kanceláře GT Legal. Předtím Veronika působila více než 20 let v několika mezinárodních advokátních kancelářích. Veronika je zprostředkovatelem kolektivních sporů jmenovaným Ministerstvem práce a sociálních věcí a místopředsedkyní spolku Czech Employment Lawyers Association, který sdružuje advokáty specializované na pracovní právo.  Veronika je doporučena mezinárodními žebříčky Chambers a Legal 500 pro pracovní právo. Vedle advokátní praxe se věnuje rovněž publikační a přednáškové činnosti, mj. přednáší pro vzdělávací agenturu VOX, nakladatelství Forum a je spoluautorkou komentáře k zákoníku práce nakladatelství C.H. Beck (2018).

Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.

Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.

RNDr. Ivan Brychta

Ivan Brychta je daňovým poradcem s dlouholetou praxí a má zkušenosti i z auditorských společností.Publikační a přednáškové činnosti se věnuje přes 10 let, zaměřuje se zejména na výklady daňových zákonů, účetních předpisů a na problematiku s daněmi související - pojistných zákonů, zákoníku práce nebo občanského a obchodního zákoníku.