Mgr. Martin Kaliba, Ph.D., MBA
Martin Kaliba je odborným asistentem Ústavu primární, preprimární a speciální pedagogiky PdF UHK. Odborně se zabývá například problematikou sebepoškozování, závislosti, sexuality, týrání, zanedbávání a zneužívání dětí. Zaměřuje se na nové výzvy v oblasti edukace, zejména na rizikové chování dětí a mládeže a jeho prevenci a také nové digitální nástroje ve vzdělávání. Se svou kolegyní Mgr. et Mgr. Petrou Ambrožovou, Ph.D., MBA, která je odbornou asistentkou Ústavu sociálních studií PdF UHK, vydal publikaci Týrané, zneužívané a zanedbávané dítě v kontextu současného školství.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mgr. Alice Kourkzi – Kašlíková
Alice Kourkzi - Kašlíková je garantkou vzdělávání žáků s OMJ a žáků nadaných v Národním pedagogickém institutu České republiky. Má zkušenosti na pozici redaktorky, učitelky cizích jazyků, výchovné poradkyně ZŠ a metodičky prevence ZŠ.Vystudovala Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy obor pedagogika a anglický jazyk a literatura s didaktikou a specializační studium pro výchovné poradce. V současné době studuje doktorské studium na katedře pedagogiky a absolvuje sebezkušenostní výcvik v integrativní psychoterapii typu SUR na Skálově institutu v Praze.
Ing. Olga Vaňková
Ing. Olga Vaňková působí ve Státním úřadu inspekce práce, OIP hl. m. Prahy. Věnuje se především povinnostem provozovatelů (vlastníků, uživatelů) plynových zařízení.
Ing. Tomáš Čapek, CSc.
Odborný poradce pro potravinářství a zemědělství, majitel a jednatel společnosti UniConsulting.Vystudoval Českou zemědělskou univerzitu v Praze a poté působil jako odborný asistent a vedoucí skupiny předmětů týkajících se technologie zpracování zemědělských produktů. Po absolutoriu doktorandského studia sbíral zkušenosti v zahraničí i během odborných stáží v tuzemsku. V roce 1998 založil společnost UniConsulting a aktuálně zastává pozici jednatele a ředitele společnosti. Pod jeho vedením vyrostla společnost z pozice individuálního poradce v úspěšného poskytovatele komplexních služeb v oblasti bezpečnosti potravin, kvality produkce, zemědělství, obchodu.
JUDr. Alena Tomsová, Ph.D.
Ve své advokátní praxi se zaměřuje na problematiku věcných práv (vlastnictví, spoluvlastnictví, právo stavby, věcná břemena, aj.), právo nemovitostí, developerskou výstavbu, závazkové vztahy ve stavebnictví, veřejné stavební právo a právo životního prostředí.JUDr. Alena Tomsová ukončila magisterské i doktorské studium na Právnické fakultě UK v Praze (2011 a 2016), v závěrečných pracích se věnovala nemovitostem a stavebnictví (právo stavby). Absolvovala čtyřsemestrální kurs Oceňování nemovitostí na institutu oceňování VŠE se specializací na pozemní stavby, jako absolventka stavební průmyslové školy pracovně působila ve stavebnictví více než 15 let. Pracovala rovněž jako podnikový právník v developerské divizi velké české stavební společnosti (2012, 2013); ve své advokátní praxi (v advokacii od 2010, resp. od 2014) se zaměřuje na problematiku věcných práv (vlastnictví, spoluvlastnictví, právo stavby, věcná břemena, aj.), právo nemovitostí, developerskou výstavbu, závazkové vztahy ve stavebnictví, veřejné stavební právo a právo životního prostředí.
Ing. Josef Pikálek
Josef Pikálek je renomovaným specialistou v oblasti úspor energií, energetickým auditorem České republiky, poradcem v rámci sítě Energetických konzultačních a informačních středisek.
PhDr. Alena Nekovářová
Alena Nekovářová vystudovala Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze.V roce 1998 založila soukromou jazykovou školu ASSET v Českých Budějovicích, kde působí jako ředitelka a lektorka jazykových kurzů němčiny a češtiny pro cizince. Dále se zabývá překladatelskou a tlumočnickou činností. Je autorkou a spoluautorkou řady jazykových učebnic němčiny a češtiny pro cizince, z nichž učebnice Čeština pro život získala 2. místo v soutěži Nejkrásnější kniha ČR 2006. Vytvořila a spravuje webové stránky www.nj.cz a www.czechforlife.cz. Podílí se na mezinárodních vzdělávacích projektech podporovaných EU. Je členkou Jihočeské hospodářské komory a Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka.