Mgr. Martin Kaliba, Ph.D., MBA
Martin Kaliba je odborným asistentem Ústavu primární, preprimární a speciální pedagogiky PdF UHK. Odborně se zabývá například problematikou sebepoškozování, závislosti, sexuality, týrání, zanedbávání a zneužívání dětí. Zaměřuje se na nové výzvy v oblasti edukace, zejména na rizikové chování dětí a mládeže a jeho prevenci a také nové digitální nástroje ve vzdělávání. Se svou kolegyní Mgr. et Mgr. Petrou Ambrožovou, Ph.D., MBA, která je odbornou asistentkou Ústavu sociálních studií PdF UHK, vydal publikaci Týrané, zneužívané a zanedbávané dítě v kontextu současného školství.
Produkty související s autorem
Další autoři
Ing. Petra Štamfestová, Ph.D.
Petra Štamfestová absolvovala bakalářské a magisterské studium na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze.Následně absolvovala doktorské studium na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně. V současné době působí jako odborná asistentka na katedře strategie (dříve podnikové ekonomiky) Fakulty podnikohospodářské VŠE v Praze; podílí se jak na výuce, tak na výzkumu a poradenské činnosti. Zaměřuje se na oblasti související s financemi podniku, jak v souvislostech krátkodobého, tak dlouhodobého hodnocení, plánování a řízení. Vyučuje předměty jako Podniková ekonomika, Finance podniku, Manažerské finance, Finanční management, Strategie a jiné. Spolupracuje s dalšími společnostmi v rámci poradenské a školicí činnosti. Je autorkou a spoluautorkou publikací zaměřující se zejména na řízení a zvyšování výkonnosti podniků v tzv. nové ekonomice.
JUDr. Jaroslav Svejkovský
JUDr. Jaroslav Svejkovský je absolventem Právnické fakulty Univerzity Karlovy. Pracuje jako advokát od roku 1988, od roku 2003 společník AK Svejkovský & Kabelková s. r. o. Od roku 2006 do roku 2014 a od roku 2017 dosud je členem Legislativní rady vlády ČR.Zároveň pracuje v orgánech České advokátní komory (v Kontrolní radě, Představenstvu). Je členem Rozkladové komise ministra zdravotnictví. Spolupracoval na tvorbě nového občanského zákoníku. Publikuje v odborných časopisech, je vedoucím autorského kolektivu mnoha Komentářů vydaných u prestižního nakladatelství C. H. BECK (Správa cizího majetku a svěřenské fondy, Zdravotnictví a právo, Zákon o advokacii, Vzory, Právnické osoby v novém občanském zákoníku atd.).
Je spoluautorem i Komentáře u nakladatelství Wolters Kluwer – Občanský zákoník. Je předsedou Kolegium Paměti národa Plzeň. Je nositelem prestižního ocenění ceny sv. Yva – právník roku 2012 pro obor občanské právo (hmotné a procesní).
JUDr. Dušan Ružič, Ph.D.
Dušan Ružič je zkušeným advokátem s mnohaletou právní praxí, specializujícím se kromě obecného smluvního práva také na právo nemovitostí včetně souvisejících práv zástavních, právo obchodní, pracovní, právo veřejných zakázek či právo stavební.Dále působí také jako rozhodce Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky. Má tedy nemalé praktické zkušenosti s uzavíráním bohaté škály smluvních typů vyskytujících se při výkonu podnikatelské činnosti.
http://www.madur.cz/advokat.php
Mgr. Vít Holubec
Vít Holubec pracuje jako zástupce vedoucího oddělení koordinace sociálního zabezpečení na Ministerstvu práce a sociálních věcí ČR.Vít Holubec pracuje jako zástupce vedoucího oddělení koordinace sociálního zabezpečení na Ministerstvu práce a sociálních věcí ČR. V oblasti sociálního zabezpečení cizinců a migrujících osob působí od roku 2004, v letech 2007-2010 byl vyslán jako národní expert při Evropské komisi do Bruselu. Je odborníkem na právo EU v oblasti koordinace sociálního zabezpečení a dvoustranné smlouvy o sociálním zabezpečení sjednávané mezi ČR a dalšími zeměmi. Publikoval v odborných periodicích Bulletin komory daňových poradců, Národní pojištění, Práce a sociální politika.
doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D.
Docent Martin Rusek působí jako zástupce vedoucího katedry chemie a didaktiky chemie na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Zároveň zastává funkci proděkana pro vědu a výzkum. V rámci velké revize RVP působil jako garant pracovní skupiny. Ve své pedagogické a vědecké činnosti se zaměřuje zejména na kurikulum výuky přírodovědných oborů s důrazem na chemii – analýzu kurikula, analýzy učebnic a způsobů jejich využívání, rozvoj profesního vidění budoucích učitelů chemie, rozvoj dovedností řešit problémy. V posledních letech se intenzivně zabývá problematikou dosaženého kurikula a s ním spojenou připraveností studentů na studium (chemie) na vysoké škole.