Mgr. Martin Kaliba, Ph.D., MBA
Martin Kaliba je odborným asistentem Ústavu primární, preprimární a speciální pedagogiky PdF UHK. Odborně se zabývá například problematikou sebepoškozování, závislosti, sexuality, týrání, zanedbávání a zneužívání dětí. Zaměřuje se na nové výzvy v oblasti edukace, zejména na rizikové chování dětí a mládeže a jeho prevenci a také nové digitální nástroje ve vzdělávání. Se svou kolegyní Mgr. et Mgr. Petrou Ambrožovou, Ph.D., MBA, která je odbornou asistentkou Ústavu sociálních studií PdF UHK, vydal publikaci Týrané, zneužívané a zanedbávané dítě v kontextu současného školství.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mgr. Jaroslav Janoušek
Ve své praxi se zaměřuje zejména na oblast insolvenčního práva a souvisejících právních odvětví. Má zkušenost s nejrůznějšími typy případů od reorganizací dlužníků až po hromadné zastupování stovek věřitelů v insolvenčním řízení.Mgr. Jaroslav Janoušek působí jako advokát v advokátní kanceláři ARROWS s.r.o. Ve své praxi se zaměřuje zejména na oblast insolvenčního práva a souvisejících právních odvětví. Má zkušenost s nejrůznějšími typy případů od reorganizací dlužníků až po hromadné zastupování stovek věřitelů v insolvenčním řízení.
Ing. Radim Loukota
Ing. Radim Loukota je předseda oblasti Pardubice, delegát SD a místopředsedou Představenstva ČKAIT.
Mgr. Bc. Lucie Obrovská, Ph.D.
Lektorka je právnička Kanceláře veřejného ochránce práv, soustředí se na oblast diskriminace a problematiku školské legislativy, publikuje v oblasti antidiskriminačního práva, školské legislativy a dějin práva, věnuje se vzdělávání pedagogů a ředitelů škol.
JUDr. Ing. Martin Adamec
Martin Adamec působí jako interní doktorand na katedře správního práva a správní vědy Právnické fakulty UK a současně v AK Gřivna & Šmerda, s. r. o. Ve své praxi se zabývá obecným správním právem, správním řízením a zejména správním trestáním právnických osob. Je autorem několika článků a odborných statí.
Mgr. Jiří Sixta
Mgr. Jiří Sixta pracuje v Pedagogicko-psychologické poradně pro Prahu 7 a 8 jako metodik prevence. Má 35 let praxe jako učitel 2. stupně ZŠ a 7 let pedagogické praxe v SŠ. Ve své lektorské praxi se věnuje metodám formativního hodnocení, aktivního učení i projektového vyučování. Specializuje se na krizovou komunikaci.