Mgr. Martin Ráž, M.Jur.
Martin Ráž je advokátem AK HAVEL & PARTNERS s.r.o. a specializuje se na problematiku nemovitostí, stavebnictví a smluv o dílo. exportu a mezinárodní právo soukromé (přeshraniční obchody a investice) a komplexní soudní a správní řízení, šířeji pak na problematiku veřejného sektoru, regulace a obchodních smluv jakéhokoliv typu.
Zároveň se ve své praxi věnuje exportu a mezinárodnímu právu soukromému (přeshraniční obchody a investice). V oblasti veřejného sektoru se zaměřuje především na problematiku vnitřního trhu EU, zadávání veřejných zakázek, právo veřejné podpory a právo ochrany životního prostředí.
Další autoři
Bc. Zbyněk Tuček
Bc. Zbyněk Tuček je odborně způsobilá osoba v požární ochraně, autorizovaný technik pro požární bezpečnost staveb a vedoucí sekce PO ve firmě TUSPO CO. s.r.o.
JUDr. Hana Dvořáková
Hana Dvořáková je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.Na katedře Práva životního prostředí složila státní rigorózní zkoušku a obhájila diplomovou práci na téma „Právní aspekty odpadového hospodářství“. Od roku 1994 pracuje jako vedoucí oddělení na Ministerstvu životního prostředí, odboru výkonu státní správy II. Veřejnou správu vykonává na úseku odpadového hospodářství zejména v úseku rozhodování o odvolání proti rozhodnutí České inspekce životního prostředí a krajských úřadů a v oblasti vrchního státního dozoru pro odpadové hospodářství.
Mgr. Anna Vašíčková
Mgr. Anna Vašíčková pracuje ve Státním oblastním archivu v Praze v Oddělení fondů hospodářských subjektů. Zajišťuje metodickou podporu veřejnoprávních i soukromoprávních původců v oblasti předarchivní péče a spisové služby, včetně elektronických skartačních řízení.
Ing. Štěpán Chalupa
Štěpán Chalupa je odborným asistentem katedry marketingu VŠH. Jeho výklad se zaměřuje na elektronické podnikání, hotelový marketing, informační a komunikační technologie a také revenue management. Na základě praktických zkušeností v oblasti hotelového marketingu, distribuce a cenotvorby je jeho výklad stavěn prakticky bez zbytečných teoretických definic.
Mgr. Adam Zbiejczuk
Adam Zbiejczuk patří k předním českým odborníkům v oblasti sociálních médií.Byl zodpovědný za on-line komunikaci mBank první dva roky jejího fungování v ČR, vedl social media týmy v agenturách Ataxo a H1.cz, podílel se na vzniku nástroje pro monitoring sociálních sítí Social Insider, organizuje setkání profesionálů BabelCamp a pravidelné večery BabelTalk. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz, přes dva roky se stará o sociální sítě společnosti BMW Česká republika. Učí na KISK FF Masarykovy univerzity v Brně.