Mgr. Michaela Fuchsová
Michaela Fuchsová je společníkem advokátní kanceláře Vyskočil, Krošlák a spol.
a v advokacii působí od roku 1993. Ve své praxi se zaměřuje zejména na smluvní právo, a to nejen na poradenství při vyjednávání, přípravě a sepisu smluv, ale řeší i praktické problémy spojené s vlastním plněním. Je zároveň mediátorkou sporů z obchodních vztahů. Je místopředsedkyní výboru Francouzsko-české obchodní komory.
Další autoři
Ing. Simona Pacáková
Ing. Simona Pacáková působí ve firmě ADU.CZ. Je auditorkou, daňovou poradkyní, soudní znalkyní v oboru ekonomika a dlouholetou lektorkou v oblasti účetnictví a daní.
Ing. Jindřich Pater
Jindřich Pater je místopředsedou ČKAIT – Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě. Je autorizovaným inženýrem TZS, TPS a EA. Působí také jako člen Redakční rady časopisu Zprávy a informace ČKAIT a člen Hodnotitelské poroty Ceny Inženýrské Komory ČKAIT.Je autorem pomůcek elektronického profesního informačního systému ČKAIT PROFESIS. Spolupracuje s MPSV v rámci skupiny Bezpečnost na staveništi a s MPO ČR při Radě vlády pro stavebnictví.
Mgr. František Korbel, Ph.D.
Mgr. František Korbel, Ph.D. je advokát, partner kanceláře HAVEL & PARTNERS a držitel České ceny za architekturu.Zároveň také vykonává další funkce: učí na katedře správního práva Právnické fakulty UK v Praze, je členem Legislativní rady vlády, stál za přijetím nového občanského zákoníku a trestního zákoníku jako náměstek ministra spravedlnosti pro legislativu a v neposlední řadě byl vedoucím autorského věcného záměru nového stavebního zákona.
JUDr. Václav Chmelík
Václav Chmelík dlouhodobě působí v advokátní kanceláři KVB. Ve své praxi se věnuje především právu územních samosprávných celků a právu závazkovému.
Mgr. Václav Fiala
Mgr. Václav Fiala se podílel na přípravě velké revize RVP pro základní vzdělávání. Řadu let působí jako učitel biologie a chemie na základní škole. Má zkušenosti v roli zástupce ředitele a koordinátora ŠVP. Je vítězem a držitele prestižního ocenění Global Teacher Prize z roku 2020. Je zaníceným příznivcem aktivizačních strategií ve výuce, jako je např. badatelsky orientované vyučování.