Mgr. Michaela Fuchsová
Michaela Fuchsová je společníkem advokátní kanceláře Vyskočil, Krošlák a spol.
a v advokacii působí od roku 1993. Ve své praxi se zaměřuje zejména na smluvní právo, a to nejen na poradenství při vyjednávání, přípravě a sepisu smluv, ale řeší i praktické problémy spojené s vlastním plněním. Je zároveň mediátorkou sporů z obchodních vztahů. Je místopředsedkyní výboru Francouzsko-české obchodní komory.
Další autoři
Mgr. Aleš Šustr
Aleš Šustr od roku 1997 působí v daňové správě.Od počátku se zabývá problematikou daňového procesu.
Od roku 2002 působil jako vedoucí oddělení metodiky správy daní na Finančním ředitelství v Plzni, kde se zabýval komplexní problematikou daňového procesu včetně daňové kontroly a výkonu rozhodnutí.
Aleš Šustr je v současnosti ředitelem odboru právního a daňového procesu Generálního finančního ředitelství, a také členem expertní skupiny MF pro přípravu daňového řádu.
Aleš Šustr se věnuje rovněž přednáškové činnosti. Podílí se na celorepublikového vzdělávání ÚFO (územních finančních orgánů), orgánů územní samosprávy, celních orgánů i komerčních subjektů.
Publikuje články z oblasti daňového procesu v odborných periodikách, např. v Poradci, DHK a Právním rádci. Je autorem naší publikace Nový daňový řád 2011. Dále je spoluautorem publikace Průvodce novým daňovým řádem.
Mgr. Ing. Jana Pekárková
Mgr. Ing. Jana Pekárková je advokátkou v Praze a v Čáslavi. V advokacii působí od roku 2006. Ve své praxi se věnuje zejména komerčnímu právu, přípravě a vyjednávání smluv, poradenství v oblastech souvisejících s podnikatelskou činností a zastupování v soudních řízeních. Z oblastí práva se zaměřuje zejména na právo nemovitostí, duševního vlastnictví a sporovou agendu.
Ing. Petr Skokan, MBA
Petr Skokan získal za svoji dvacetiletou praxi zkušenosti zejména v oblasti prodeje, marketingu a zákaznického servisu.Byl odpovědný za prodej a rozvoj obchodu s velkými nadnárodními zákazníky ve firmách jako Siemens nebo Ericsson v České republice i v zahraničí. Nyní se věnuje internetovým projektům a jako konzultant pomáhá rozvíjet obchodní činnost malých a středních firem.
Ing. Lubomír Fedák
Již 24 let působí u České pošty, s. p. odpovědný za obchodní část produktů Hybridní pošty, především tedy tisk a obálkování. Podílel se na tvorbě projektů jako PohledniceOnline nebo Konverzní pošta, která poslední dobou silně nabývá na důležitosti. Přispívá k digitalizaci odesilatelů zásilek, které musí být z principu nebo ze zákona odesílány jako originály dokumentů. Běžně se podílí na implementaci velkých projektů přechodu na Konverzní poštu a jsem spoluautorem obchodních podmínek, smluvních ustanovení a cenotvorby produktů Hybridní pošty.
Stanislav Hladík
Od roku 2007 působí v bezpečnostní agentuře Special Service International (SSI) – v současné odbě na pozici produktového specialisty bezpečnostních služeb.Má na starosti organizaci a řízení chodu zakázek v celé šíři spektra společnosti, a to s působností nejen v rámci ČR. Věnuje se plánování, přípravě provozu, řízení převzetí a chodu nových zakázek, tvorbě metodických postupů a směrnic pro činnost pracovníků ostrahy, tvorbě plánů pro řešení bezpečnostních krizových situací včetně evakuace apod.
Je zodpovědný za chod zakázek v regionu Morava (Brno – Olomouc – Ostrava – Břeclav) v celé šíři působnosti SSI (fyzická ostraha, technické prostředky, detektivní služby, poradenství, eventy…).
Podílel se na přípravě a organizaci velkých eventových zakázek (koncert Hlas Česko-Slovenska v FNK Ostrava, dílčí akce pořádaná partnerem MFF Karlovy Vary, koncert a autogramiáda Superstar 2013 v OC Olympia Teplice).