Mgr. Michaela Fuchsová
Michaela Fuchsová je společníkem advokátní kanceláře Vyskočil, Krošlák a spol.
a v advokacii působí od roku 1993. Ve své praxi se zaměřuje zejména na smluvní právo, a to nejen na poradenství při vyjednávání, přípravě a sepisu smluv, ale řeší i praktické problémy spojené s vlastním plněním. Je zároveň mediátorkou sporů z obchodních vztahů. Je místopředsedkyní výboru Francouzsko-české obchodní komory.
Další autoři
Ph.Dr. Ivana Křížová, Ph.D.
Ivana Křížová vystudovala jednooborovou psychologii a doktorské studium na Univerzitě Karlově v Praze. Od roku 2014 pracuje jako psycholožka v Psychiatrické nemocnici Bohnice, kde se vzdělává v klinické psychologii.Zároveň pracuji jako externí pedagog na Katedře psychologie Pedf UK a VŠO, kde vyučuji několik psychologických předmětů.
Mgr. Pavla Katzová
Pavla Katzová vystudovala Právnickou fakultu Masarykovy Univerzity v Brně.Po jejím absolvování se stala zaměstnancem legislativního a právního odboru Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR a následně vedoucí oddělení školské legislativy tohoto odboru. Podílela se na přípravě školského zákona a jeho prováděcích právních předpisů. Je autorkou odborných publikací a článků z oblasti školské legislativy a lektorkou v této oblasti. V současné době je na rodičovské dovolené.
Mgr. Jana Pattynová, LL.MM.
Jana Pattynová je absolventkou Právnické fakulty UK (Mgr.), Ludwig-Maximilians-Universität München (LL.M.) a King’s College London (LL.M.) a je partnerkou advokátní kanceláře Pierstone. Jako advokátka se věnuje ochraně osobních údajů, právu telekomunikací a informačních technologií, problematice ochrany hospodářské soutěže a veřejných zakázek. Je aktivní členkou v odborných a profesních sdruženích (např. Spolek pro ochranu osobních údajů nebo International Bar Association) a uznávanou přednášející na mezinárodních konferencích týkajících se kybernetické bezpečnosti, technologií a nakládání s daty.
Ing. Jeanne Bočková, MBA
Jeanne Bočková je ředitelkou Centra pro talentovanou mládež, z.s.(CTM). CTM nabízí individualizovanou výuku v online kurzech pro talentované a motivované žáky a studenty od 11 do 18 let. Kurzy jsou vedeny v angličtině našim mezinárodním týmem instruktorů či instruktory partnerských univerzit a organizací. CTM dále nabízí přípravu na SAT zkoušku absolvováním testů PSAT, přípravu na mezinárodně uznávané zkoušky Advanced Placement (AP exam). Ve spolupráci s The College Board organizuje zkoušky Advanced Placement na českých a slovenských gymnáziích. Pro děti a studenty od 5 do 14 let organizuje víkendový program Objevitelské soboty a Letní program CTM. Jeanne Bočková zodpovídá za rozvoj programu zejména v České republice, rozšiřuje povědomost o programu, motivuje další studenty, školy, rodiče a učitele k zapojení do programu CTM. Má dlouholeté manažerské a poradenské zkušenosti se strategickým poradenstvím pro různé typy organizací včetně neziskovek. Věnuje se rozvoji programu a nabídky vzdělávání pro talentované studenty, vytvořila a organizuje program Objevitelské soboty podle vzoru CTY Ireland pro zvídavé a nadané žáky od 5 do 14 let.
PhDr. Jana Mrázková, Ph.D.
Pracuje jako školní speciální pedagožka a zároveň také v pedagogicko-psychologické poradně na pozici metodičky pro školní poradenská pracoviště. Dále působí jako supervizorka a učí na PedF UK v kurzu CŽV pro školní psychology a speciální pedagogy. Na této fakultě vystudovala obor Speciální pedagogika a psychologie edukativní a školní, absolvovala sebezkušenostní psychoterapeutický výcvik, systemický výcvik v rodinné terapii a supervizní výcvik. Problematice inkluzivního vzdělávání, ale především podpoře žáků, učitelů a rodičů se věnuje ve své praxi, výzkumu i lektorsky.
Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.
Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.