Mgr. Miloslav Kvapil

Miloslav Kvapil je certifikovaný interní auditor ve veřejné správě EXPERT/KONZULTANT. Více než 20 let se zaměřuje na zefektivňování veřejné správy a zejména veřejnoprávních korporací (územně samosprávný celek a jeho zřízené/založené organizace), a to z pohledu finančního řízení a kontroly, veřejných služeb a procesů, které jsou úzce s veřejnými financemi propojeny.

Vedle své lektorské a auditorské činnosti je také ředitelem společnosti DYNATECH s.r.o., která se se zabývá nejen službami interního auditu, ale také vyvíjí vlastní softwarové nástroje pro elektronizaci procesů spojených s finančním řízením a kontrolou veřejnoprávních korporací a jejich organizací.

Další autoři

Bc. Pavel Andrle

Pavel Andrle se specializuje na problematiku krátkodobého trade finance, především na dokumentární akreditivy a jejich financování.Působí jako poradce a konzultant v oblasti trade finance, má bohaté zahraniční zkušenosti. Je častým lektorem seminářů poskytovaných IFC (členem Světové banky) v rámci „Global Trade Finance Program“. Je tajemníkem Bankovní komise při ICC ČR. V roce 2001 publikoval úspěšnou publikaci Dokumentární akreditiv v praxi (Grada), která byla v letech 2002, 2003 a 2007 vydána v druhém, třetím a čtvrtém aktualizovaném vydání. Koncem roku 2004 vyšla jeho druhá publikace Komentář UCP500 s přihlédnutím k ISBP a dalším dokumentům Bankovní komise ICC, v sprnu 2009 vyšel Komentář UCP600 (vydavatel ICC ČR). V rámci své činnosti v bankovní komisi ICC (tvůrce mezinárodních pravidel pro dokumentární akreditivy, záruky, inkasa a standby akreditivy) působil v konzultační skupině pro revizi Jednotných zvyklostí a pravidel pro dokumentární akreditivy UCP 600 (skupina se skládala ze cca. 40 specialistů z celého světa). Je členem expertní skupiny při Centre for Expertise při rozhodčím soudu ICC, v jehož rámci experti z řad Bankovní komise ICC řeší sporné případy z oblasti dokumentárních akreditivů, bankovních záruk a dokumentárních inkas. Pavel Andrle je v současné době členem poradní skupiny připravující pravidla ICC pro Forfaiting.

Mgr. Jana Broulíková

Mgr. Jana Broulíková působí jako nutriční terapeutka. Specializuje se na dietní stravování, zabývá se poradenstvím při redukci hmotnosti a školním stravováním. Hodnotí jídelní lístky školních jídelen, píše odborné články a přednáší. V několika školních jídelnách pomáhala zavádět dietní stravování. 

Stanislav Hladík

Od roku 2007 působí v bezpečnostní agentuře Special Service International (SSI) – v současné odbě na pozici produktového specialisty bezpečnostních služeb.Má na starosti organizaci a řízení chodu zakázek v celé šíři spektra společnosti, a to s působností nejen v rámci ČR. Věnuje se plánování, přípravě provozu, řízení převzetí a chodu nových zakázek, tvorbě metodických postupů a směrnic pro činnost pracovníků ostrahy, tvorbě plánů pro řešení bezpečnostních krizových situací včetně evakuace apod. Je zodpovědný za chod zakázek v regionu Morava (Brno – Olomouc – Ostrava – Břeclav) v celé šíři působnosti SSI (fyzická ostraha, technické prostředky, detektivní služby, poradenství, eventy…). Podílel se na přípravě a organizaci velkých eventových zakázek (koncert Hlas Česko-Slovenska v FNK Ostrava, dílčí akce pořádaná partnerem MFF Karlovy Vary, koncert a autogramiáda Superstar 2013 v OC Olympia Teplice).

Vít Baloušek

Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive.Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře. Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".

Mgr. Markéta Adámková

Pracuje v legislativním oddělení právního odboru Ministerstva pro místní rozvoj. Ve své pozici se zabývá jak přípravou legislativních textů, tak administrací veřejných zakázek a přípravou metodických a výkladových stanovisek MMR jakožto gestora zákona o veřejných zakázkách. Je spoluautorkou novel zákona o veřejných zakázkách a také nového zákona o zadávání veřejných zakázek.

Petr Vančura

Od roku 2012 působí ve Special Service International Praha jako IT administrator.Má starosti řízení service desk, administraci systémů MS Windows Server 2008/2012/2012R2, plánování a rozvoj IT infrastruktury společnosti.