Mgr. Patricie Chvojková

Patricie Chvojková je vystudovanou psycholožkou a zkušenou lektorkou v oblasti komunikace, osobního rozvoje, time managementu, prodejních a manažerských dovedností a dalších.

Další autoři

Petr Štědrý

Navrhuje digitální produkty, weby i aplikace.V oboru User Experience se pohybuje od roku 2006. Pracoval jak na straně agentury, tak ve velkých nadnárodních firmách i start-upech. Pomáhal stavět prezentační weby i složité interaktivní aplikace. V současnosti je součástí agentury 2FRESH a ve volných chvílích předává své zkušenosti nové generaci UX Designérů v rámci UXWell.

Ing. Veronika Tomanová

Veronika Tomanová pracuje jako daňový specialista ve společnosti zabývající se nájmem a prodejem nemovitostí.Působila několik let v daňovém poradenství, jeden rok působila ve státní správě na Generálním finančním ředitelství jako metodik DPH. Kromě školicí činnosti v oblasti daní také publikuje odborné články pro laickou veřejnost.

Mgr. Miluše Vondráková

Vedoucí metodička pro primární a preprimární vzdělávání ve společnosti EDULAB.Lektorskou a metodickou činností navazuje na svou dlouholetou praxi v předškolním a základním vzdělávání. Je spoluautorkou odborných metodických příruček Školka hrou, odborně zastřešuje a koordinuje činnost metodických center pro předškolní vzdělávání, vystupuje na odborných konferencích a seminářích.

Mgr. Kateřina Schönová

Zkušená dětská psycholožka s bohatou praxí v práci s dětmi s nejrůznějšími poruchami, psychickými nemocemi a traumaty. Zároveň působí jako lektorka programu Heroic Imagination Project Philipa Zimbarda.Vystudovala jednooborovou psychologii na Univerzitě Palackého v Olomouci a aktuálně studuje doktorandský program Lékařská psychologie a psychopatologie na 1. LF Univerzity Karlovy. Pracovala v dětské psychiatrické nemocnici Louny a také v Dětském krizovém centru, kde se potkávala s dětmi s nejrůznějšími potížemi, od poruch pozornosti, přes poruchy řeči, chování až po děti s potížemi v rodině a s traumaty. Nyní pracuje ve VFN v Praze, kde se setkává především s dospělou klientelou.Kontinuálně se vzdělává v psychoterapii a psychodiagnostických metodách. Má vzdělání v systemické rodinné terapii a v tomto směru ve svém vzdělávání formou supervizí pokračuje. 

Ing. Zbyněk Jančík

Pan Jančík je revizní technik zdvihacích zařízení a, b, c, f. Revizní technik tlakových zařízení, osoba odborně způsobilá v prevenci rizik, koordinátor BOZP, odborný technik motorových vozíků. Předseda pracovní skupiny pro zdvihací zařízení a člen vědecké rady APTI z.s.

PhDr. Kristýna Titěrová

Působí jako programová ředitelka a vedoucí služeb pro pedagogy v rámci obecně prospěšné společnosti META, jež nabízí podporu pedagogům a školám, pokud se potýkají se specifickými potřebami dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ).Absolventka Filozofické fakulty UK v Praze, obor kulturologie. Podílela se na vzniku portálu www.inkluzivniskola.cz a vývoji vzdělávacích aktivit pro pedagogy v oblasti inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ). Vzdělávacím aktivitám, poradenství pedagogům a tvorbě a vývoji metodických materiálů se věnuje i nadále jako metodička a vedoucí služeb pro pedagogy. Dlouhodobě prosazuje inkluzivní opatření v oblasti vzdělávání dětí a žáků s OMJ. Od listopadu 2017 má na starosti i programové směřování organizace, networkové a advokační aktivity.