Mgr. Petra Keprtová
Petra Keprtová je specialistkou na problematiku marketingového a mediálního výzkumu.
V současnosti pracuje jako research manager Rádia Impuls. Prošla manažerskými pozicemi v kreativní (MARK/BBDO) a výzkumné (SC&C) agentuře. Přednáší na Fakultě sociálních věd UK v rámci předmětu Audiovizuální média.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mgr. Petra Bielinová
Advokátka, která se dlouhodobě věnuje správnímu právu, zejména problematice související s širokou agendou územně samosprávných celků, právem na informace a veřejnými zakázkami.
Mgr. Veronika Špornová
Veronika Špornová, advokátka AK Špornová, má dlouholeté zkušenosti s poskytováním právních služeb podnikatelům.V rámci své činnosti se zaměřuje právě na řešení jejich problémů, přípravu smluv, směrnic a celkového nastavení fungování společností. Při své činnosti využívá také vlastní praktické zkušenosti z provozu e-shopu.
Mikuláš Němec
Je marketingový specialista na onlinovou reklamu a eventový manažer. Za svou pestrou kariéru v oblasti B2B, B2C a eventového marketingu má zkušenosti jak s nadnárodními giganty obchodního světa, tak se zaměřením na menší místní podnikySvé zkušenosti získal díky letitým spojením například se značkami jako jsou Samsung, eBay, Let It Roll, Monster, Johnson & Johnson, v agenturách Mustard a Aqua Digital a spoluprací s aktuálními klienty, se kterými je v kontaktu na denní bázi. Mimo prodejní a brandawareness kampaně se zaměřuje na komunikaci s fanoušky, influencerů a pořádání velkých hudebních akcí po ČR.