Mgr. Radomír Pivoda

Radomír Pivoda se specializuje na ochranu osobních údajů a implementaci nařízení GDPR do praxe nejen školských zařízení. Aktuálně také působí jako pověřenec pro řadu škol. Dále se věnuje právu duševního vlastnictví, autorskému právu, ochraně osobnosti a právu informačních technologií.

Klientům poskytuje komplexní poradenství v otázkách ochrany proti neoprávněným zásahům do práv k nehmotným statkům a proti zásahům do práva na ochranu osobnosti. Má zkušenosti s problematikou filmového a hudebního průmyslu a mezinárodní koprodukce. Dříve působil v mezinárodních kanceláři PwC Legal, následně v kanceláři Havel, Holásek & Partners. V roce 2016 založil Radomír Pivoda vlastní advokátní praxi zaměřenou na právo duševního vlastnictví a trvale spolupracuje s kanceláří Pavelka & Partners v oblasti práva obchodních společností a GDPR poradenství obchodním korporacím. V současnosti se intenzivně zabývá dopadem nařízení GDPR na vzdělávací instituce.

Další autoři

JUDr. Jáchym Stolička

Jáchym Stolička se jako advokát zaměřuje na komplexní pracovněprávní agendu, včetně přípravy a revize pracovních smluv, dohod a vnitřních předpisů zaměstnavatelů a jejich zastupování v pracovněprávních sporech. Kromě toho je zkušeným odborníkem na nemovitostní transakce a developerské projekty. V této oblasti se věnuje komplexnímu právnímu servisu v souvislosti s prodejem a koupí nemovitostí a zastupování klientů ve správních řízeních. Aktuálně působí v advokátní kanceláři Aegis Law, která vyhrála v roce 2024 právnickou firmu roku, a to právě v oblasti pracovního práva.

Ing. Marek Laurenčík, MBA

Ing. Marek Laurenčík, MBA, od roku 1999 stojí v čele vzdělávací společnosti JUBELA, kterou založil.Vystudoval ekonomii řízení podniku na CVUT. Od roku 1997 je vyhledávaným a zkušeným lektorem s dlouhodobou praxí pro oblast pokročilých kurzů IT, podnikových analýz a manažerských kurzů. Vedle toho publikoval řadu odborných textů a knih u předních českých nakladatelství odborné literatury, zejména se zaměřením na MS Excel a datové analýzy.

Ing. Jan Šašek

Jan Šašek v současnosti pracuje na pozici projektového manažera v Evropské rozvojové agentuře, kde se podílí především na přípravě a administraci zjednodušených projektů pro mateřské a základní školy po celé ČR v rámci tzv. šablon a projektů v rámci vybraných českých operačních programů. Mimo to spolupracuje na přípravě, realizaci a administraci projektů mezinárodních, zejména v rámci programu Erasmus+, Višegrádských a EHP fondů.V minulosti pracoval jako dotační specialista pro jedno z největších zemědělských družstev v ČR, kde připravoval a realizoval větší investiční projekty, zejména v rámci Programu rozvoje venkova, národních programů Ministerstva zemědělství a operačního programu SOT Ovoce a zelenina.

Ing. Ivan Kutil

Ivan patří k nejvýraznějším odborníkům na Google technologie v ČR.Sleduje trendy v oblasti webových technologií a zkoumá jejich možnosti či nejzajímavější praktické využití. Své znalosti využívá k přednáškám, školení, konzultacím nebo psaní článků. Spoluzaložil společnost Etnetera AppSatori, kde pomáhá firmám využívat Google služby pro potřeby jejich podnikání. V roce 2013 byl vybrán do prestižního programu Google Developer Expert, který zastřešuje sto nejlepších odborníků z celého světa. 

Josef Lev

Josef Lev nasbíral první zkušenosti jako projektový manažer v nadnárodní společnosti ABB v 90.letech, kde úspěšně vedl celou řadu projektů. V roce 2005 se stal spoluzakladatelem společnosti Bohemia Lions, jejímž cílem bylo pozvednout úroveň řízení českých firem. Navrhl, vytvořil a v praxi také odzkoušel ucelený systém podpory strategického řízení, který má za úkol rychle diagnostikovat problematická místa, efektivně plánovat a především provádět potřebné strategické změny.

Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.

Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.