MUDr. Michaela Kratochvílová
Další autoři
Mgr. Kateřina Janatová
Kateřina Janatová je projektovou manažerkou v Evropské rozvojové agentuře. Podílí se na přípravě a realizaci projektů v rámci českých operačních programů a administraci projektů zjednodušeného vykazování pro školy v České republice.Je absolventkou Univerzity Karlovy – obor Veřejná a sociální politika. Věnuje se nejen dotačnímu poradenství v oblasti neinvestičních fondů, ale i samotnému řízení projektů financovaných z českých i mezinárodních dotačních programů. Specializuje se zejména na Operační program Praha – pól růstu ČR a Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání. V poslední době se soustředí i na administraci projektů zjednodušeného vykazování pro školy v České republice. Na poli mezinárodním v součinnosti s partnerskými organizacemi z celé Evropy realizuje projekty v rámci dotačních programů Interreg Danube, Erasmus+ a Visegrad Fund.
Ing. Ivan Kutil
Ivan patří k nejvýraznějším odborníkům na Google technologie v ČR.Sleduje trendy v oblasti webových technologií a zkoumá jejich možnosti či nejzajímavější praktické využití. Své znalosti využívá k přednáškám, školení, konzultacím nebo psaní článků. Spoluzaložil společnost Etnetera AppSatori, kde pomáhá firmám využívat Google služby pro potřeby jejich podnikání. V roce 2013 byl vybrán do prestižního programu Google Developer Expert, který zastřešuje sto nejlepších odborníků z celého světa.
Ing. Olga Marinčáková
Ing. Olga Marinčáková pracuje jako hygienička na oddělení dětí a mladistvých Krajské hygienické stanice Jihomoravského kraje. Působila jako referentka školního stravování (KrÚ JMK). Problematice výživy dětí a školního stravování se profesně věnuje řadu let. Je nutriční terapeutkou a aktivní členkou Společnosti pro výživu. Je spoluautorkou knihy Receptury ze soutěží školních jídelen, přispívá na portálech jidelny.cz, svetpotravin.cz, působí v redakční radě časopisu Výživa a potraviny - Zpravodaj pro školní stravování. Věnuje se i edukační a lektorské činnosti.
PhDr. Mgr. Michaela Šedá, Ph.D.
Michaela Šedá vystudovala magisterský obor speciální pedagogika se zaměřením na etopedii a psychopedii. Specializaci si rozšířila o specifické poruchy učení a učitelství prvního stupně. Doktorský titul získala na katedře speciální a inkluzivní pedagogiky Masarykovy univerzity. Od roku 2012 se věnuje v praxi dětem a mladistvým s poruchami chování a emocí, dále se věnuje problematice závislosti, dynamice školních kolektivů, poradenství a intervenci v prostředí škol. Výzkumnou činnost zaměřuje na poradenství a prevenci na základních školách.