MUDr. Michaela Kratochvílová
Další autoři
Mikuláš Němec
Je marketingový specialista na onlinovou reklamu a eventový manažer. Za svou pestrou kariéru v oblasti B2B, B2C a eventového marketingu má zkušenosti jak s nadnárodními giganty obchodního světa, tak se zaměřením na menší místní podnikySvé zkušenosti získal díky letitým spojením například se značkami jako jsou Samsung, eBay, Let It Roll, Monster, Johnson & Johnson, v agenturách Mustard a Aqua Digital a spoluprací s aktuálními klienty, se kterými je v kontaktu na denní bázi. Mimo prodejní a brandawareness kampaně se zaměřuje na komunikaci s fanoušky, influencerů a pořádání velkých hudebních akcí po ČR.
Mgr. Věra Paštiková
Věra Paštiková je daňová poradkyně. V daňovém a účetním poradenství se pohybuje již přes patnáct let a má zkušenosti s poskytováním poradenství českým i zahraničním klientům včetně velkých nadnárodních společností.
Zdeněk Křížek
Zdeněk Křížek je absolventem obchodní akademie.Do roku 1998 pracoval ve vedoucích pozicích na ČSSZ, kde se zabýval problematikou exekučního řízení ve věcech pojistného na sociální zabezpečení a nemocenského pojištění. Od roku 1999 pracuje v renomované účetní společnosti, kde se věnuje pracovněprávní problematikou, personalistikou a vedením mzdového účetnictví pro zaměstnavatele a OSVČ.
Zdeněk Křížek působí jako dlouholetý lektor personalistiky a mzdového účetnictví pro personální a školící agentury. Kromě této lektorské činnosti publikuje do odborných časopisů.
Ing. Ivan Kutil
Ivan patří k nejvýraznějším odborníkům na Google technologie v ČR.Sleduje trendy v oblasti webových technologií a zkoumá jejich možnosti či nejzajímavější praktické využití. Své znalosti využívá k přednáškám, školení, konzultacím nebo psaní článků. Spoluzaložil společnost Etnetera AppSatori, kde pomáhá firmám využívat Google služby pro potřeby jejich podnikání. V roce 2013 byl vybrán do prestižního programu Google Developer Expert, který zastřešuje sto nejlepších odborníků z celého světa.
PhDr. Vojtěch Bednář
Specializuje se na otázky vedení, motivování, řízení lidí ve firmách, vytváření a udržování firemní kultury. Učí manažery na všech úrovních pracovat s lidmi tak, aby firmu vnímali jako součást svého života, aby jejich práce byla efektivní, smysluplná a naplňovala potřeby firmy i jich samotných.Absolvoval studium sociologie a žurnalistiky na FF UP Olomouc (2006), a rigorózi (2009). V oblasti poradenství pracuje od r. 2007 (dříve jako odborný novinář), od r. 2009 samostatně a od r. 2012 jako firemní sociolog.