PhDr. Jana Kropáčková
Jana Kropáčková je proděkanka PedF UK Praha, členka Asociace předškolní výchovy.
Další autoři
Jakub Zakouřil
Jakub začal studium na Vysoké škole s oborem Bankovnictví a pojišťovnictví. Na magisterském studiu se však začal věnovat daním, u kterých zůstal do dnes. Od roku 2021 pracuje v PKF APOGEU jako Senior Tax Consultant a věnuje se dani z příjmu u právnických osob.
Mgr. Marek Adler
Mgr. Marek Adler vstoupil do školství v roce 2015, kdy se stal učitelem na základní škole. Od roku 2018 se věnuje mentoringu v oblasti vzdělávání pedagogů a od roku 2021 tvoří svůj vlastní podcast s názvem Mozaika vzdělávání. Jako lektor se zabývá tématy, jako je využití umělé inteligence ve výuce, zavedení formativního hodnocení, anebo tandemová výuka. V současné době je také ředitelem základní školy.
Ing. Peter Gallovič
Peter Gallovič je odborníkom v oblasti odpadového hospodárstva.Vysokoškolské štúdium absolvoval na Vysokej školy technickej v Košiciach. Pracoval v ako banský geológ a od roku 1991 sa venuje problematike odpadového hospodárstva najprv na Okresnom úrade životného prostredia Košice - okolie, neskôr v súkromnej sfére. V rokoch 2002 – 2007 bol riaditeľom odboru odpadové hospodárstva na Ministerstva životného prostredia SR. Od roku 2007 pôsobil v rôznych manažérskych pozíciách. V súčasnosti už tretí rok pracuje v poradensko-konzultačnej firme pôsobiacej v oblasti životného prostredia. Venuje sa lektorskej a publikačnej činnosti. Je spoluautorom viacerých odborných publikácii z oblasti legislatívy v odpadovom hospodárstve. Je odborne spôsobilá osoba pre autorizované činnosti a osoba oprávnená na vydávanie odborných posudkov pre odpadové hospodárstvo. Je externým odborným posudzovateľom projektov z fondov EÚ.
Mgr. Václav Fiala
Mgr. Václav Fiala se podílel na přípravě velké revize RVP pro základní vzdělávání. Řadu let působí jako učitel biologie a chemie na základní škole. Má zkušenosti v roli zástupce ředitele a koordinátora ŠVP. Je vítězem a držitele prestižního ocenění Global Teacher Prize z roku 2020. Je zaníceným příznivcem aktivizačních strategií ve výuce, jako je např. badatelsky orientované vyučování.