PhDr. Milada Záborcová, Ph.D.

Působí jako konzultantka a lektorka komunikačních dovedností. Posledních několik let se intenzivně zabývá problematikou age managementu, mezigenerační spolupráce a pozitivního zohlednění věku a potenciálu lidí.

Od roku 2002 se věnuje oblasti vzdělávání ve veřejné i soukromé sféře, v sociálních službách, v nemocnicích, ve školství i v neziskovém sektoru. Ve svých kurzech a workshopech se zaměřuje zejména na podporu a zlepšování mezilidských vztahů, zabývá se krizovou komunikací, řešením konfliktů při práci s lidmi, zvládáním změn a stresových situací a rozvojem emočních dovedností. Pracuje s týmy firem, poskytuje supervize, podporuje ve strategickém plánování nadace a neziskové organizace. Dlouhodobě se věnuje i vzdělávání starších dospělých a seniorů.

Další autoři

Mgr. Marja Volemanová

doc. Ing. Vladimír Zelenka, Ph.D.

doc. Ing. Vladimír Zelenka, Ph.D. působí na katedře finančního účetnictví a auditingu na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde je přednášejícím a garantem předmětů „Konsolidovaná účetní závěrka“, „Pokročilé účetnictví“, „Účetnictví bank a vykazování finančních nástrojů“ a „Koncepční východiska a standardizace účetnictví veřejného sektoru“.Člen Výkonného výboru Komory auditorů ČR a předseda Výboru pro veřejný sektor tamtéž. Zároveň je společníkem v Konsolidus, s. r. o., zabývající se poradenstvím a vzděláváním v oblasti konsolidace účetních závěrek, dále společník auditorské společnosti AFC Center spol. s r. o. Jako autor a spoluautor se podílel na vzniku řady vědeckých a odborných publikací. Jde mimo jiné monografie „Konsolidace účetních výkazů. Principy a praktické aplikace“, která je zdaleka největší českou monografií na toto téma, dále „Goodwill. Principy vykazování v podniku“ a „Oceňování aktiv a dluhů v účetnictví“.

Mgr. Petr Kieler

Mgr. Petr Kieler je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity.V roce 2005 absolvoval praxi na kontrolním a právním oddělení Úřadu práce v Benešově, od února 2007 do listopadu 2011 pracoval na oddělení správních činností na Ministerstvu práce a sociálních věcí (od roku 2010 jako zástupce vedoucího) jakožto odvolacího orgánu proti rozhodnutím Úřadu práce ČR (do 31. 3. 2011 úřadů práce). Od prosince 2011 do poloviny června 2015 byl vedoucím právního odboru Oblastního inspektorátu pro hlavní město Prahu. Od června 2015 je vedoucím oddělení odvolání a správních činností v oblasti zaměstnanosti na Ministerstvu práce a sociálních věcí. V rámci své činnosti se zaměřuje zejména na problematiku pasivní politiky zaměstnanosti a správního trestání v oblasti zaměstnanosti a v oblasti pracovněprávních vztahů. Je členem II. senátu rozkladové komise Ministerstva práce a sociálních věcí. Ve své publikační a přednáškové činnosti se zaměřuje zejména na oblast zaměstnanosti, pracovněprávních vztahů, kontroly a správního řádu.

PaedDr. Hana Sedláčková

Hana Sedláčková je inspektorka České školní inspekce Brno.

Jan Baxa

Jana Baxa je vedoucí Asset Managementu společnosti CA Immo Czech Republic, využívá více než desetileté zkušenosti se správou komerčních budov.Ze své praxe ví, že problémy či požadavky jednotlivých nájemců se musí propojit s možnostmi budovy a schopnostmi její správy. Zaměřuje se na polohové aspekty budov, jejich šetrném provozování a také vestavbami nájemců i samotným provozováním a údržbou vnitřních prostor budov. Jednotlivec je tím nejdůležitějším v budově a převážně na jeho výkonu závisí i obchodní výsledky firem. Budova by svojí schránkou a technologiemi měla nabídnout dlouhodobě kvalitní prostředí umožňující lidem v ní trávit několik tisíc hodin ročně.

Ing. Jaroslav Bazala, Ph.D., ALog.

Ing. Jaroslav Bazala, Ph.D. je prezidentem Logistické akademie. Rovněž založil Komoru logistických auditorů v ČR a na Slovensku.Od roku 1995 odborně působí v oblasti logistiky jako poradce, projektant, lektor a auditor.