Mgr. Tomáš Bezouška

Tomáš Bezouška je presidentem Institutu pro správu dokumentů, odborného spolku zaměřeného na rozvoj a propagaci dobrých postupů spisové služby a správy dokumentů předevšm v organizacích veřejné správy. Jako zástupce Institutu se podílí na úpravách spisovenské legislativy v pracovní skupině Ministerstva vnitra, je spoluautorem Metodického návodu pro kontrolu eSSL, publikuje a přednáší k tématům spisové služby, eGovernmentu a kybernetické bezpečnosti. Působní rovněž jako hlavní metodik poradenské společnosti INADVISORS.

Další autoři

Monika Karásková

Monika Karásková je koučkou a mentorkou se zaměřením na lidské zdroje firem.

Ing. Ladislav Šiška, Ph.D.

Ing. Ladislav Šiška, Ph.D. vystudoval obory Finance a Účetnictví a finanční řízení podniku na Vysoké škole ekonomické v Praze.Ing. Ladislav Šiška, Ph.D. vystudoval obory Finance a Účetnictví a finanční řízení podniku na Vysoké škole ekonomické v Praze. Po studiích působil pět let jako daňový poradce v advokátní kanceláři Kocián Šolc Balaštík, kde se soustředil na oblast účetnictví a daně z příjmů právnických osob. V rámci daňových auditů u klientů měl příležitost nahlédnout do souvislostí vnitřního chodu jejich organizací. Doktorská studia absolvoval na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně, kde dodnes působí na katedře podnikového hospodářství jako vyučující předmětů controlling a manažerské účetnictví. Zároveň je odborným asistentem na katedře manažerského účetnictví VŠE v Praze. Pravidelně vystupuje na tuzemských i mezinárodních konferencích. Současně působí jako zkušební komisař Institutu certifikace účetních pro předmět Manažerské finance. Odborně se zaměřuje zejména na problematiku měření výkonnosti podniků, řízení likvidity a nehmotných aktiv.

Kateřina Horynová

Kateřina Horynová má za sebou více než 15 let zkušeností v oblasti Event Managementu.Kateřina Horynová má za sebou více než 15 let zkušeností v oblasti Event Managementu. Je zakladatelkou a spolumajitelkou agentury Event Arena, která byla založena v roce 2000. Zároveň zastává pozici ředitelky produkce. Její hlavní náplní práce je supervize akcí a projektů, kreativní návrhy řešení eventů a komunikace s klienty. Podílí se na všech významných zakázkách společnosti. Mezi její klienty patří například ČSOB, Telefónica, Partners, Česká spořitelna, Seznam.cz, Novartis a řada dalších. Vystupuje a přednáší na odborných akcích týkajících se Event Managementu od roku 2011.

Mgr. Lucie Kaiglová, MSc.

Ve své praxi se zaměřuje především na compliance a data privacy a působila např. ve společnost CBRE, Honeywell či HSBC.Lucie Kaiglová vystudovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze a následně pokračovala studiem oboru Law and Business Management na Nottingham Trent University.

Mgr. Michal Florián

Od roku 2004 působí jako advokát v advokátní kanceláři Machytková, Sedláček, Vaca a spol., s.r.o. ve které se specializuje na přepravní právo.Problematikou mezinárodní přepravy a logistiky se zabývá po celou dobu své právní praxe, kdy se v rámci advokátní kanceláře podílí zejména na zastupování klientů z řad spedičních a dopravních společností, příjemců či odesílatelů zásilek. Věnuje se rovněž na přednáškové a publikační činnosti na téma mezinárodní přepravy a zasílatelství.

Michael Rada

Lektor zužitkovává 25 let profesní praxe v logistice, obchodě, výrobě a dalších oborech v rámci nadnárodních i tuzemských společností, včetně logistické divize druhé největší korporace Japonska, či logistické společnosti SCHENKER.Michael Rada má za sebou několik desítek projektů zvyšování efektivity logistických řetězců a operací, vývoje efektivních obalů a více než stovku seminářů a workshopů, které byly základem pro vytvoření celosvětově první metody systémové prevence vzniku odpadu – INDUSTRIAL UPCYCLING. Tato metoda se stala na konci roku 2015 základem INDUSTRY 5.0, průmyslu, který spojuje lidi a stroje a namísto zneužívání přírodních zdrojů efektivně využívá zdroje již existující.